ויראלי

איתי לוי מרגש: זה מה שעשה הזמר למען פצועי צה"ל

ביום חמישי הקרוב יחזור איתי לוי להופיע בהיכל מנורה מבטחים אך מספר ימים לפני כן הגיע הערב הזמר ושופט הכוכב הבא להופיע מול 1,000 פצועי צה"ל ומשפחותיהם בבית הלוחם ת"א במהלך המפגש שר לוי יחד עם לוחם צה"ל שיצא מעזה את שירו "קירות"
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
רגע לפני המופע שלו בהיכל מנורה ביום חמישי, הזמר ושופט ״הכוכב הבא״ איתי לוי הופיע הערב בבית הלוחם בתל אביב מול 1000 פצועי צה״ל ובני משפחותיהם. רגע מרגש נרשם כאשר מהקהל נתנו לאיתי לדבר עם אבי, לוחם שיצא מעזה, והשניים שרו יחד את השיר האהוב עליו, ״קירות״. מאחלים רפואה שלמה לפצועים ולחזרתם של כל החטופים והחיילים הביתה בהקדם.
 

כזכור אמש התראיין לוי לתוכנית "בחצי היורם" ברדיו דרום גם על שאול גרינגליק מתמודד "הכוכב הבא" שנפל בעזה אחרי שהתמודד באודישנים של התכנית בקשת 12. לוי סיפר על השירים החדשים: "אני חשבתי הרבה לפני שהוצאתי שירים כי יש רגעים שזה מתאים יותר ופחות אבל שמעתי את השיר הזה ונסעתי לאבי אוחיון והקלטתי באותו רגע את שניהם וזה יצא דאבל דייט".

עוד סיפר: "אני חושב שזה תהליך שכולנו עוברים אותו וזאת טראומה אבל אני אפילו קצת עייף מכל הטירוף הזה ואנחנו רצים ממקום למקום ברגע של עשייה ואני לא חושב שלדברים האלה יש הסבר או כדור מסוים".

לוי המשיך: "הלכתי לישון ב-7:30 בבוקר כי לא יכולתי והיה קשה לי מאוד, אמרתי לעצמי שרק שזה לא יפגוש אותי במקום שאני לא אוכל להתמודד עם זה, אני עברתי שואה בחיי ויש לי כמה צלקות ואם אני רואה בן אדם שאני מתחבר אליו ופתאום למחרת אני לא אפגוש אותו יותר וזה הקסם של הטלוויזיה כי בן אדם יוצא מהדלת ואתה לא יודע אם יחזור או לא"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה