ויראלי

עכשיו זה רשמי: האקס של נועה קירל ואנה זק ביחד

אחרי לא מעט שמועות ותמונות שדי הסגירו שיש ביניהם סוג של מערכת יחסים, אנה זק ומרגי סוף סוף "יוצאים מהארון הזוגי" והופכים לאחד הזוגות הכי נוצצים בעולם התרבות
מערכת ice | 
אנה זק (צילום אינסטגרם/ אנה זק)
האקס המיתולוגי של נועה קירל והזמר בזכות עצמו, יהונתן מרגי, שוהה כבר כמה חודשים בלוס אנג'לס כדי לקדם את הקריירה הבינלאומית, אבל מתברר שהוא גם התחיל לתחזק זוגיות פוטוגנית ומפתיעה במיוחד. לאחר הפרידה מזוגתו ליה שון אחרי שנה וחצי של זוגיות, הוא המריא לארצות הברית ושם דווקא נצמד אל אנה זק, היריבה לשעבר של האקסית. 
על פי פרסום ראשון היום (שישי) של גיא פינס, נכתב: "בואי נהיה הזוג הזה- אחרי הפפראצי שפרסמנו לפני מספר שבועות, עכשיו אפשר כבר להכריז באופן רשמי- מרגי ואנה זק בזוגיות". 
עדן פינס הגיבה לפרסום שהתבשל כבר לא מעט זמן אחרי שמועות על השניים בתקופה האחרונה: "בחיים אני לא מוצאת את עצמי מגיבה על פוסט זוגיות אבל זה ממש עושה לי להתרגש".
רק לאחרונה, באינסטגרם שלו, כתב מרגי בצורה חד משמעית: "לראות עוד ועוד בני ערובה חוזרים הביתה זה הדבר הכי מרגש שחוויתי מזה חודשים", זאת כאשר למעלה מ-70 חזרו לישראל בזמן הפוגת הירי במלחמת 'חרבות ברזל'.
עוד כתב מרגי. "זה כמו להרגיש את פיסות הלב שלי לאט לאט מתחברות מחדש. בנימה זו, אסור לשכוח את 145 החפים מפשע בכל הגילים, כולל ילדים, שעדיין מוחזקים כבני ערובה של חמאס. לכולם מגיע לחזור הביתה עכשיו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה