ויראלי

האקס של נועה קירל שוב רווק: נפרד אחרי שנה וחצי

אחרי כמעט שנה וחצי של זוגיות פוטוגנית עם ליה שון, שדי התנהלה בשלט רחוק בשל העבודות של השניים, החליטו להפרד
מערכת ice | 
יהונתן מרגי בקמפיין פייבוקס (צילום צילום מסך)
האקס של נועה קירל, יהונתן מרגי, הופך גם הוא, ממש כמו האקסית לרווק טרי. אחרי כמעט שנה וחצי של זוגיות פוטוגנית עם ליה שון, שדי התנהלה בשלט רחוק בשל העבודות של השניים, החליטו להפרד.
מרגי בשיא הקריירה אחרי שחרור אלבום הבכורה הבינלאומי שלו שנקרא “Dark Side Of The Rainbow" ושרף את כל המצעדים הבולטים בארצות הברית, כשהשירים הפכו ללהיטים של ממש, הוא דאג גם לבת הזוג שלו והחתים אותה אצל הסוכן של האקסית שלו נועה קירל.
זוגתו שעכשיו נחשבת לשעבר של מרגי, הדוגמנית ליה שון, שעזבה את הסוכנות בה הייתה מיוצגת וחתמה כעת ייצוג תחת סוכנות הדוגמנים R&R, היכן שהזמרת מיוצגת על ידי רוברטו בן שושן. כזכור, הקריירה הבינלאומית של מרגי עלתה שלב עם השיר "Sucks To Know You", שפונה כמעט באופן ישיר לאקסית הנודעת נועה קירל לכאורה, לאחר מכן חרך את המצעדים עם "Lie Like This", ואז שיחרר את, "Paradise" - הסינגל השלישי מתוך ה-EP ״Dark Side Of The Rainbow". 

מרגי הופיע לאחרונה בתוכנית הבוקר המוכרת Good Day New York ושם ביצע את הסינגל השלישי שלו באנגלית "paradise". הוא הצהיר "זה מבוסס על סיפור אמיתי, ב-3 השנים האחרונות יצאתי עם אמנית, מערכת יחסים מול המצלמות. בסופו של דבר זה סיפור של שברון לב אמיתי, אבל זה יותר על הדרך בה אני מצאתי את עצמי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה