ויראלי

תושבי רצועת עזה בעד ישראל? "צה"ל יורה אבל לא עלינו"

בעדות נדירה, תושבת רצועת עזה, סיפרה בראיון לערוץ הטלוויזיה אל-ערבי על הבריחה שלה ושל משפחתה לכיוון דרום הרצועה לאחר שצה"ל הורה לכלל האזרחים להתפנות מהאזור
מערכת ice | 
תקיפה ברצועת עזה (צילום פלאש 90/ עבד רחים חטיב)
תושבת מחנה הפליטים א-שאטי בצפון רצועת עזה, התראיינה אתמול (שני) לערוץ אל-ערבי שבבעלות קטארית בציר צלאח א-דין שברצועה וסיפרה על הבריחה שלה ושל משפחתה לכיוון לדרום הרצועה.
במסגרת הריאיון אמרה: "הלכנו ברגל, פחדנו, הרמנו את הידיים עם תעודות הזהות, הם (צה"ל) ירו אבל לא עלינו, המשכנו ללכת". עוד הוסיפה וסיפרה על ההחלטה לברוח מן האזור בעקבות כרוזים של צה"ל: "המצב בא-שאטי מפחיד, גופות על הרצפה. היינו בבית ספר, הטילו כרוזים (שקוראים להתפנות) ויצאנו".
כזכור, רק בסוף השבוע האחרון פרסם דובר צה"ל דניאל הגרי תיעוד מחריד בו ניתן לראות כיצד מחבלי חמאס תוקפים את כוחות צה"ל בזמן שאלו עסקו בפתיחת הציר ההומניטרי למען הבטחת תנועה בטוחה של תושבי הרצועה לכיוון דרום. בהקלטות הקשר של הכוחות שפורסמו, ניתן לשמוע בבירור כאשר אחד הלוחמים אומר כי רקטת RPG נורתה לעברו בעת פתיחת הציר.
 
מוקדם יותר הודיע דובר צה"ל בערבית כי בשעות הצהריים ישמש ציר "צאלח א-דין" ברצועה למעבר הומניטרי לתושבי צפון הרצועה שטרם נעו דרומה למען שמירה על ביטחונם.
חמאס ניצל את חלון ההזדמנויות ההומניטרי שהעניק צה"ל לתושבים ותקף בירי מרגמות וטילי נ"ט את הכוחות שהגיעו למקום ועסקו בפתיחת הציר. זאת, על מנת למנוע את פתיחתו לתנועת תושבי הרצועה. באירוע לא היו נפגעים בקרב כוחות צה"ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה