ויראלי

נועה קירל תחת איומים על חייה: זה הצעד החריג שננקט

הכוכבת הצעירה נועה קירל נתונה בתקופה האחרונה תחת איומים, ותיאלץ להסתובב עם מאבטח צמוד - בהחלטה חריגה של סוכנה רוברטו בן שושן. מי מאיים על הזמרת?
מערכת ice |  2
נועה קירל בגמר האירוויזיון 2023 (צילום יוטיוב/ Eurovision Song Contest)
נועה קירל חווה שנה מטורפת בה שברה כמעט כל שיא אפשרי, אך מסתבר שלצד הזוהר יש גם רגעים פחות נעימים, מאחר והזמרת מקבלת באחרונה איומים מצד גורם אלמוני.
העיתונאי ערן סויסה חשף הערב (מוצ"ש) ב"ישראל היום", כי קירל (22) חווה איומים ובסביבתה חושדים כי הרקע הוא משבר של הכוכבת עם עובדת שלה לשעבר.
לפי הפרסום רוברטו בן שושן, המנהל האישי של קירל, מעוניין להצמיד לה מאבטח שילווה אותה 24/7. הזמרת וסוכנה סירבו להגיב לידיעה.

מי שעוד נצפה צמוד לנועה קירל באחרונה הוא שוער מכבי תל אביב וכוכב הנבחרת הצעירה של ישראל באליפות אירופה בכדורגל, דניאל פרץ (23), שגם הוא מיוצג בסוכנות של רוברטו בן שושן.
הזוגיות החדשה והמפתיעה עם פרץ מגיעה כחוד בלבד לאחר שנסתיימה זוגיות מתוקשרת ומסוקרת במיוחד של קירל עם השחקן והדוגמן תומר הכהן, שארכה שנה וחצי. קודם לכן חוותה זוגיות ארוכה עם הזמר יונתן מרגי.
 
קירל עצמה הגיבה בפעם הראשונה לפרסום על הזוגיות החדשה אתמול, אחרי שיצאה מאימון פילאטיס. קירל העלתה סרטון מרכבה בו נשמע ברקע השיר I DON'T NEED A MAN של הפוסיקט דולז: "אני לא צריכה גבר שיגרום לזה לקרות, אני זוכה להיות חופשיה; אני לא צריכה גבר כדי להרגיש טוב, אני זוכה לעשות את הקטע שלי; אני לא צריכה טבעת על האצבע כדי להרגיש שלמה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יאללה. נמאס מהיחצ האגרסיבי כפרות. זה רק היא מתנהלת ככה
    אחת שיודעת 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאללה לפחות שנפסיק לראות כותרות עליה כל שעתיים.
    סגור
  • 1.
    תסמונת האנה מונטנה (ל"ת)
    חלי 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור