ויראלי

"לא, אני בסדר": מדוע המלך צ'ארלס ויתר על הכתר?

בעת הביקור המלכותי הראשון שלו באירופה, המלך צ'ארלס לחץ ידיים ובירך קהל שהגיע לראות אותו בברלין. אחד מהם בחר להביא למלך מזכרת בצורת כתר מנייר מרשת ברגר קינג. כך המלך הגיב למתנה ה"מיוחדת"
מערכת ice |  1
המלך צארלס (צילום אינסטגרם)
בשבוע האחרון המלך צ'ארלס ורעייתו קמילה מבקרים בגרמניה במסגרת הביקור הראשון שלו מאז קיבל את התואר הנכסף. את הביקור הם החלו בברלין בשער ברנדרבורג המפורסם ושם ציפתה למלך הפתעה.
למלך והמלכה הרעייה חיכה המון של תומכים שחיכה ללחוץ להם ידיים והמלך לא אכזב. עם זאת, ברגע מסוים אחד מהאנשים בקהל הושיט למלך כתר מקרטון של רשת המזון המהיר בורגר קינג ואמר לו: "זה בשבילך". אף שידוע כי למלך יש חוש הומור לא רע, הוא סירב לכתר ואמר "לא, אני בסדר" והמשיך הלאה. 
לא ידוע אם הגבר האלמוני התכוון להושיט למלך את הכתר הזול בתור עלבון או כחלק מבדיחה, אך הקטע המצולם הפך במהרה לוויראלי בטוויטר ובשלל הרשתות החברתיות.
כידוע בעוד כחודש יתקיים טקס ההכתרה של צ'ארלס וקמילה ועוד לפני שהוא התרחש כבר ידוע שהוא יהיה היסטורי וזאת מהסיבה הפשוטה שצ'ארלס הוא המלך המבוגר ביותר בהיסטוריה של בריטניה שעומד להיות מוכתר. לצד זאת, הטקס עמד וכנראה עדיין עומד בפני מספר קשיים.
לאחרונה דווח כי זמרים רבים סירבו לקחת חלק בטקס, אולי מתוך מחאה שקטה או תמיכה בהארי ומייגן. כך למשל סירבו אד שירן, אלטון ג'ון והספייס גירלז ונוספים בטענה שהם עסוקים. מנגד הסכימו זמרים קצת פחות פופולריים בימינו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה יהיה עם הכותרות השקריות שלכם! (ל"ת)
    חי 04/2023/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור