ויראלי

יו גרנט מתוודה על בימת האוסקר: "אני נראה כמו שק אשכים"

השחקן הבריטי הוותיק שהפגין התנהגות מזלזלת בראיון לדוגמנית אשלי גראהם על השטיח האדום ועצבן רבים, ניסה לכפר כשצחק על עצמו מאוחר יותר כשהגיש פרס
מערכת ice | 
יו גרנט (צילום טוויטר)
השחקן הבריטי הוותיק, יו גרנט, שכבר ידע שערורייה או שתיים בחייו, הוסיף אמש (ראשון) רגע לא מחמיא נוסף לרזומה שלו, כשהפגין התנהגות מזלזלת בראיון שטיח אדום (שהיה הפעם דווקא בגוון שמפניה...) לדוגמנית אשלי גרהאם בטקס פרסי האוסקר.
גרנט (62) שהגיע על תקן מגיש פרס, לקח חלק בסרט המצליח Glass Onion ("רצח כתוב היטב"), וכמו רבים וטובים הילך על השטיח ונעצר לראיונות. מי שניסתה לחלץ ממנו תשובות באחד מהם הייתה דוגמנית הפלאס-סייז המצליחה אשלי גרהאם שלמרות החיוכים שהפגינה, זכתה ממנו לכתף קרה, וליחס מזלזל שהרגיז צופים רבים.
"איך זה הרגיש לקחת חלק בסרט? כמה כיף הייתה חווית הצילום? זה סרט מדהים. אני אוהבת מותחנים", אמרה  גרהאם. בתגובה גרנט השיב: "אני בקושי שם. זמן המסך שלי הסתכם בערך בשלוש שניות", ענה בציניות.
גרהאם (35) ניסתה לשמור על מורל גבוה למרות חוסר שיתוף הפעולה הברור מצד גרנט והמשיכה בשאלות. "למרות זאת, זה בטוח היה כיף, נהנית נכון? "בערך", השיב גרנט שוב בחוסר רצון נראה לעין. "מה אתה לובש?", ניסתה גרהאם את כוחה בשאלה הכי שחוקה על השטיח. "את החליפה שלי", השיב גרנט. 
כאמור, ההתנהלות חסרת הכריזמה המעיקה של גרנט לא עברה לצופים חלק בגרון לעומת גרהאם שזכתה לשבחים על סבלנותה ומאמציה לשמור על רוח מקצועית ושמחת חיים, והם מיהרו לרשתות החברתיות להביע את מורת רוחם כשהם מכנים את ההתנהלות של גרנט הרגע הכי גרוע בתולדות הטקס מאז תקרית הסטירה המפורסמת בין וויל סמית' לכריס רוק.
"זה עשה לי חשק לזחול מתחת לערימה של כיסאות", צייץ גולש. "לאשלי גרהאם מגיע אוסקר של כבוד על איך שסבלה את ההתנהגות של יו גרנט", צייצה גולשת אחרת והוסיפה: "אל תצעד על השטיח האדום אם אתה לא רוצה לדבר על האירוע עצמו". "האם יו גרנט מנסה להעניק את הראיון הכי גרוע האפשרי?" "זה הדבר הכי כואב שראיתי", סיכמה גולשת נוספת.
מאוחר יותר, גרנט עלה לבמה להגיש את הפרס בקטגוריית עיצוב ההפקה הטוב ביותר, כשלצידו עמדה אנדי מקדאול הקולגה מימי הסרט המצליח "ארבע חתונות ולוויה אחת". בעוד גרנט חלק לה שבחים על המראה החיצוני שלה וצחק כי היא עדיין נראית מדהים בגלל שהיא מקפידה להשתמש בקרם לחות, הוא הצביע על עצמו וסיכם: "אני נראה בעקרון כמו שק אשכים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה