ויראלי

אדידס קיבלה החלטה סופית בנוגע לקניה ווסט ופרשת האנטישמיות

לאחר הפעלת לחצים רבים על מותג אדידס לנתק את קשריו עם קניה ווסט בעקבות דבריו האנטישמיים - היום החברה מודיעה על ניתוק רשמי ממנו הכולל הפסקת מכירת הקולקציה ועצירת התשלומים לראפר
מערכת ice | 
אדידס, קניה ווסט (צילום pixabay, יוטיוב/ Fox News)
בשבועות האחרונים נדמה כי קניה ווסט עובר כל גבול אפשרי עם אמרותיו האנטישמיות וההצהרות הפומביות והשקריות שלו בנוגע למותו של ג'ורג' פלויד. בעקבות דבריו כמעט כל מותג ועסק שהיו מקושרים אליו מבחינה עסקית החלו לנתק עמו מגעים, וזאת החל מהמותג בלנסיאגה ועד לבנק שניהל את רכושו, חוץ מאחת - אדידס.
מותג הספורט אדידס היה בין המוכרים ביותר בעסקיו עם ווסט, היות והפיקו יחד קולקציות רבות מכר, ובהתאם לכך קמו אין ספור קולות ברחבי הרשת שדרשו מאדידס לנתק את המגעים העסקיים עם ווסט בעקבות הצהרותיו. כעת, לאחר מספר ימים של לחץ החברה נכנעה והודיעה על פרידה ממנו.
על פי הודעה רשמית של החברה נמסר כי דבריו של ווסט אינם עולים בקנה אחד עם ערכי החברה ובהתאם לכך היא מגלה אפס סובלנות כלפי מעשיו. בהתאם לכך היא עדכנה כי תופסק מכירת הקולקציה המשותפת של החברה עם ווסט, בשם Yeezy וכך גם יפסקו התשלומים לווסט מצד החברה. 
יחד עם זאת, ישנם רבים שעדיין תוהים מדוע לקח לחברה זמן כה רב להיפרד פומבית מווסט, במיוחד לאור העובדה שהקשר העסקי בין שני הצדדים לא היה חלק לאחרונה והיות והראפר האשים את המותג בניהול של כושל של היחסים העסקיים ביניהם. 
שעות ספורות לאחר מכן התקבלה תגובה מצד מצעד החיים הבינלאומי אשר משבחת את החלטת המותג אדידס להפריד כוחות עם קניה ווסט. יתרה מכך, לקח הארגון את ההזדמנות החשובה והמיוחדת הזו להזכיר כי בצל האמירות האנטישמיות של ווסט ישנה חשיבות רבה כעת לתרומות שמתקבלות עבור הקמפיין להצלת הנעליים של הנרצחים בשואה הנמצאים בתצוגה במחנה הריכוז אושוויץ-בירקנאו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה