ויראלי

ג'יג'י חדיד נוטשת את הפלסטינים? "תומכת באחיי היהודים"

דוגמנית העל השאירה את האינסטגרם בהלם, והחליטה להביע תמיכה משום מקום ביהודים, וכן הסירה כל אזכור לפוסטים החמורים שכתבה נגד ישראל
מערכת ice |  3
ג'יגי' חדיד תומכת בישראל (צילום אינסטגרם/ג'יג'י חדיד, freepik)
איך זה קרה? אחרי שנים של הכפשות נגד ישראל, פוסטים מעליבים, לעיתים אנטישמיים ושקריים, דוגמנית העל ג'יג'י חדיד שהחלה לצאת לאחרונה עם ליאונרדו די קפריו, החליטה לעשות צעד שאפשר להיות די משוכנעים שאף אחד משני צדי הסכסוך לא בדיוק ציפה לו.
חדיד, דוגמנית העל בת ה-27 בחרה לשתף סטורי מפתיע במיוחד במהלך הלילה ובו היא תומכת בכל היהודים, כאשר היא אף הגדילה והוסיפה למחוק כל אזכור לטענות או הכפשות שלה נגד מדינת ישראל מהתקופה האחרונה. חדיד ואחותה בלה בנותיו של מוחמד חדיד שמעיד על עצמו כי הוא ממוצא פלסטיני, מגנים את ישראל חדשות לבקרים ברשתות החברתיות וסוחפים אחריהם מיליוני עוקבים.

כאמור, חדיד שיתפה הלילה בסטורי שלה את המילים: "אני תומכת בחבריי היהודים והעם היהודי", ולאר רק שעוררה כך לא מעט ספקנות והרמות גבה, היא בנוסף מחקה מעמוד האינסטגרם שלה שמונה 76.3 מיליון עוקבים, עוד פוסטים שיצאו נגד ישראל.
יש לציין כי חרף הטון החריף והנוקשה נגד ישראל, זו לא הפעם הראשונה שחדיד תומכת ביהודים ובמדינת ישראל. לאחר הפיגוע הקשה ברחוב דיזינגוף בתל אביב מוקדם יותר השנה, אמרה: "אני מבקשת לומר שטרור חותר נגד המסר האמיתי של התנועה לשחרור פלסטין. מה שקרה בתל אביב זו טרגדיה, אכזבה אמיתית לפלסטינים שרוצים שלום ויחס הוגן לכולם - ללא הבדלי דת, גזע או עמדה פוליטית".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קושי אמון
    Ol_digital 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשה לי להאמין שהיא ואחותה ואבא שלה, תומכים בנו אחרי כל ההכפשות שלהם. אני יאמין לזה אם אני אראה את זה
    סגור
  • 2.
    כל מי שעוקב אחרי הפוסטמה האינפנטילית הזו הוא דביל בעצמו (ל"ת)
    אור הנר 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    וואי אתם לא מבינים כלום
    אדריאנה 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 3
    להיות אנטי ציוני זה לא אנטישמי אנטי ציונות זה נגד הכיבוש הציוני אנטישמיות זה שנאת יהודים על כך שהם יהודים גיגי ובלה לא אנטישמיות
    סגור