ויראלי

המחווה המרגשת שעשתה האומנית לזכר אחותה של מעיין אדם

מעיין אדם משתפת על ההתמודדות עם האבל מאז הרצח של אחותה בפסטיבל הנובה. לאחרונה זכתה מעיין אדם ומשפחתה למחווה מרגשת מאוד מאומנית שהכינה יצירה שמוקדשת למפל ז"ל. צפו בסרטון
מערכת ice | 
מעיין אדם בוכה (צילום צילום מסך מתוך מדברות על זה בקשת 12)
המחווה המרגשת שקיבלו מעיין אדם ומשפחתה לזכר מפל אדם ז"ל: האומנית והציירת אור חן כהן החליטה לצייר מפל פסטורלי ולהקדיש את הציור למפל אדם ז"ל שנרצחה בפסטיבל הנובה ב-7 באוקטובר. מעיין אדם שיתפה אתמול (רביעי) את הסרטון עם הציור המדהים שציירה חן כהן.
 

לפני מספר שבועות החליטו מעיין אדם ומשפחתה להנציח את מפל אדם ז"ל באמצעות יום כיף שקיימו לילדים שעברו חרם, מכיוון שגם מפל אדם ז"ל עברה חרם בילדותה. הם החליטו לעשות זאת בתאריך בו ציינו את יום הולדתה של מפל.
בחשבון האינסטגרם שלה שיתפה אדם וכתבה: "בכיתי רצוף שעות, מגעגוע, וגאווה, וסלט של רגשות, היה ארוע מדהים כמוה. ממש. אני חייבת תודה למלא אנשים שהתנדבו מכל ליבם, רובם הכירו את מפל ואהבו אותה, בזכותם עשינו מלא אור היום".
ביום הכיף שארגנה אדם משפחתה הופיעו הזמרים נטע ברזילי ועדן חסון. "בחרנו לציין את יום ההולדת שלה ביום האהבה ולעשות יום כיף לילדים שעוברים חרם קשה כי זו השליחות של מפל ואנחנו נמשיך מאיפה שהפסיקה. הזמנו את הילדים של 'ים של חברים' והלוואי שכל העולם היה נראה כמו שירי הילדים האלו", שיתפה אדם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה