ויראלי

מאיה ורטהיימר חושפת בהתרגשות: "הרגע הכי טוב בעולמי"

אחרי הלידה המרגשת של בנה השני משתפת השחקנית תמונות מהמפגש בין אסיה לבין הרך שזה עתה נולד. החברים והעוקבים התמוגגו
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר (צילום יוטיוב/ גלצ GLZ Radio)
מאיה ורטהיימר ובעלה אסף זמיר הביאו בשבוע שעבר במזל טוב, בן קטן ומתוק, אח לאסיה בתם הבכורה. אחרי שהתאוששה מהשעות הלא קלות בחדר הלידה, ורטהיימר מפרסמת תמונות חדשות מהמפגש המרגש של אסיה עם הרך הנולד.
בפוסט שהעלתה לאינסטגרם כתבה מאיה ורטהיימר "How I met my brother" כרפרנס לסדרת הטלוויזיה המצליחה "איך פגשתי את אמא" והוסיפה את שיר הפתיחה של הסדרה. בסטורי שהעלתה לאחר מכן כתבה ורטהיימר שזה "הרגע הכי טוב בעולמי".
 

בתמונות רואים את אסיה פוגשת את האח הקטן ומחבקת אותו בתמונות מרגשות וממיסות כל לב. חברים וקולגות הגיבו לורטהיימר על הפוסט בהתרגשות. השחקן אורי לייזרוביץ' כתב: "מאיה תעשי לי ילד!!", מגישת הטלוויזיה מירי מיכאלי כתבה: "אושר!! איזו מתיקות. רגעים שהכי שווה לחיות בעבורם", השחקנית דנה פרידר הוסיפה: "יואוו מאיושלההה", והעיתונאית דנה גרוצקי כתבה גם: "הכי מרגש בעולם. אני כל כך שמחה בשבילכם".
נזכיר כי הלידה התרחשה בצאת צום תשעה באב. ורטהיימר הסבירה: "צריך כשרון מיוחד כדי לסכם בכמה מילים רגעים גדולים מהחיים, ולי כידוע אין אותו. אבל אנסה. ‎אז הנה אני מסכמת: היה מטורף וזה קרה ב14.8.24 ב00:40, היינו שותפים לפלא אמיתי, ‎יש לנו תינוקי חלומי וג׳ינג׳י כמו אסיה במשקל במשקל 3.615".

עוד היא המשיכה וכתבה בגאווה: "אנחנו כולנו בריאים ושמחים, הייתי מדהימה בלידה, כי זה הקטע שלי, ואסף הצליח לחתוך את חבל התבור כי זה הקטע שלו! ברוך הבא ילד נס שלנו. אתה הקשת שהגיעה אחרי המבול, חיכינו לך כל כך הרבה שנים והגעת והארת את הכל באור של אהבה ושלום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה