ויראלי

מאיה ורטהיימר מודה על היום המאושר בחייה: "תודה למי שהתפלל"

ורטהיימר העלתה תמונה של אמה אריאלה וכתבה: "לפני שאני מתחילה לספר בכלל, אני רק רוצה לומר לכם תודה. תודה על כל ברכה ואיחול ואנרגיות של אהבה. ועל כן הלבבות שכאן ועל העיניים הטובות שלכם"
מערכת ice |  2
מאיה ורטהיימר (צילום ויקיפדיה/ Ofer Hajayov)
רגע לאחר שמאיה ורטהיימר ובעלה אסף זמיר הביאו אמש (אור לחמישי) במזל טוב, בן קטן ומתוק, אח לאסיה בתם הבכורה. אחרי שהתאוששה מהשעות הלא קלות בחדר הלידה, ורטהיימר מצאה את המילים הנכונות לספר על החוויה והודתה לכל מי שרק הייתה יכולה.
תחילה, ורטהיימר העלתה תמונה של אמה אריאלה וכתבה: "לפני שאני מתחילה לספר בכלל, אני רק רוצה לומר לכם תודה. תודה על כל ברכה ואיחול ואנרגיות של אהבה. ועל כן הלבבות שכאן ועל העיניים הטובות שלכם".

לאחר מכן, היא המשיכה וכתבה: "תודה לכל השותפים שלי למסע, לכל מי שפעם התפלל או התפללה עבורי. אני מאחלת ומתפללת שכל האהבה הזו שאתם מקרינים תחזור עליכם באופן כפול ומכופל (אמן)!".
לסיום הודתה והכירה טוב: "אין דרך להעביר את התודה ואת התפילות שבליבי וההודיה שאני חשה כרגע, אולי המבט של אמא שלי מספר על זה קצת. תודה תודה תודה". והיא גם סיפרה בהמשך על קצת חוויות מצחיקות כמו הרופא שמחפש שידוך.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מזל טוב
    אני1 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחלת לך את כל האושר שבעולם. אינני מכירה אותך אישית, אבל עדה לחינוך ודוגמא לאדם כאדם (מאנטש) התודות שלך נגעו לליבי.
    סגור
  • 1.
    ורטהימר סטף,איתן,מאיה
    דוד 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברכות חמות למישפחה הנהרינית,להולדת התינוק.בריאות ליולדת ותינוק.תמיד תישארו מישפחה נהרינית,כולם אוהבים אותכם.חבל שאיתן לא זכה.ניזכור אתכם תמיד באהבה גדולה.
    סגור