ויראלי

דרייק נגד כל העולם: ההדלפה שעוררה סערת ענק

דרייק מגיב לראפרים שיצאו נגדו בשבועות האחרונים, בניהם קנדריק למאר, פיוצ'ר, מטרו בומין וריק רוס. ה"דיס" של דרייק הודלף ברשתות החברתיות, ריק רוס כבר הספיק להגיב בחזרה
מערכת ice |  1
דרייק
זה לא סוד שבשבועות האחרונים, קורת מן מלחמת עולם בין הראפרים הגדולים כרגע, הכל התחיל כשקנדריק למאר התארח באלבומם של פיוצ'ר ומטרו בומין, שם הפתיע את כל העולם כשיצא בגלוי בוורס בהפתעה שכלל דיסים על דרייק וג'יי קול. קול הגיב לקנדריק באלבום הפתעה בשיר שלם המכוון כולו לקנדריק, אך הדיס לא זכה לביקורות טובות ותוך יומיים, קול התנצל על הדיס והתחרט עליו בהופעה בפני מעריציו.
עולם הראפ כבר ממתין לתגובתו של דרייק על דבריו של קנדריק ואתמול (שבת) זה הגיע, אמנם כלום לא יצא באופן רשמי, אך הודלף לאינטרנט דיס שלם של דרייק, בו הוא יורה לכל הכיוונים, לאחר שלאחרונה עוד ראפרים הצטרפו וחברו יחד נגדו (אסאפ רוקי, ריק רוס ודה וויקנד בנוסף לקנדריק ופיוצ'ר). דרייק לא נשאר חייב ומתייחס לאורך כל הדיס על היותו הראפר המצליח בעולם, על כך שראפרים כמו פיוצ'ר וריק רוס בזכותו נהיו מה שהם היום, שהדיס של קנדריק חלש ועוד המון הצהרות חריפות.
כשהשיר הודלף, לצד ההתלהבות של המעריצים, היו כאלו שהיו סבורים כי השיר לא אמיתי ומדובר ב-AI ודרייק לא באמת הגיב, אך שעות לאחר מכן אנשים המקושרים לדרייק ועובדים איתו אישרו כי השיר אמיתי. אך הוא עדיין לא יצא באופן רשמי. דרייק פרסם בסטורי שלו הבוקר תמונה מהסרט "קיל ביל" בה רואים את כוכבת הסרט מוקפת באויבים, כמו הסיטואציה בה הוא נמצא כשכל עולם הראפ נגדו. באיזה צד אתם?
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קנדריק המלך
    Su 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מת על דרייק ממש אבל איך הוא חושב שהוא מתקרב לרמה של קנדריק? הוא לא כתב בעצמו שיר כמעט עשור
    סגור