ויראלי

קנדריק למאר יצא נגד דרייק וג'יי קול: כך זעזע את עולם הראפ

קנדריק לאמאר הרעיד את עולם הראפ בוורס החדש שלו כשהתארח באלבום של פיוצ'ר ומטרו בומין ויצא נגד דרייק וג'יי קול ואמר שהם למעשה לא ברמה שלו והוא "היחיד שגדול"
מערכת ice |  1
קנדריק לאמאר (צילום צילום מסך)
לפני מספר חודשים, שניים מהראפרים הטובים והדומיננטים ביותר בעולם, דרייק וג'יי קול, שחררו שיר יחד כחלק מהאלבום של דרייק. השיר נקרא "First Person Shooter", השיר בעיקר מדבר על מעמדם של דרייק וקול בראפ העולמי וששניהם יחד עם קנדריק לאמר הם שלושת הגדולים. 
ביום שישי האחרון, קנדריק התארח באלבום החדש של פיוצ'ר ומטרו בומין בשיר "Like That" במפתיע. קנדריק הדהים את עולם הראפ כשדיבר בגלוי על דרייק וג'יי קול. הוא דיבר בוורס על השיר שעשו יחד השניים ובעיקר דיבר על היותו מקום ראשון ושדרייק וקול לא היו צריכים להזכיר אותו כי הוא מעליהם. Fuck sneak dissin', first person shooter, hope they came with three switches I crash out, like, "Fuck rap," diss Melle Mel if I had to. Motherfuck the big three, nigga, it's just big me" 
 
 
צעד מעניין, מפתיע ובעיקר מסקרן של קנדריק, לצאת נגד שני הראפרים הלוהטים כרגע בעולם לאחר שקיבל מהם מחמאה זה בהחלט צעד שלא נראה לפחות בסדר גודל הזה בראפ. לאורך השנים תמיד היה כבוד בין קנדריק לקול, שיתופי פעולה בודדים ואפילו שמועות על אלבום משותף שעכשיו אפשר להגיד רשמית שלא נקבל לעולם. קנדריק ודרייק היו מסוכסכים כבר בעבר, אך היריבות בניהם נשארה יחסית שקטה עד כה ולא עשתה יותר מדי רעש. נראה שעולם הראפ מתחלק ל-2, מי שיבחר בצד של קנדריק (כמו מטרו בומין ופיוצ'ר) ומי שילך עם דרייק וקול. באיזה צד אתם?
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דרייק ינצח
    מעריץ של דרייק 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהבתי את הסיקור אחלה כתבה וחייב להגיד שלקנדריק אין סיכוי נגד דרייק וג'יי קול.. סליחה
    סגור