ויראלי

שלום מיכאלשווילי מצטרף לנועה תשבי: "הוליווד של הביצים שלי"

אחרי שהכוכבת הישראלית הביעה זעם על השחקנים ההוליוודים בטקס האוסקר, שענדו סיכה המזדהה עם העם הפלסטיני - גם שלום מיכאלשווילי העלה סטורי זועם בו שאל: "איך אומרים 'הוליווד של הביצים שלי' באנגלית?"
מערכת ice |  2
שלום מיכאלשווילי (צילום פלאש 90 קובי גדעון)
שלום מיכאלשווילי, כוכב "מה קשור" ואחד הבדרנים האהובים בישראל, פעיל באינסטגרם מתחילת המלחמה ומביע זעמו לא פעם על האנטישמיות והבורות בעולם כלפי ישראל, על רקע פשעי חמאס בשבעה באוקטובר.
היום (שני) העלה מיכאלשווילי סטורי לאינסטגרם שלו המונה 312 אלף עוקבים, בו זעם על מה שארע הלילה בטקס האוסקר. בטקס הנוצץ בחרו רבים מהכוכבים להביע הזדהות עם העם הפלסטיני, ואף אחד לא ענד לעומת זאת סיכת חטופים. הסטורי כלל רק שאלה אחת אופיינית להומור הציני של השחקן: "איך אומרים 'הוליווד של הביצים שלי' באנגלית?"...
 
בכך הצטרף מיכאלשווילי אל הכוכבת הישראלית הבינ"ל נועה תשבי, שגם היא זעמה על השחקנים ההוליוודים שענדו סיכה אדומה. באינסטגרם שלה כתבה ל-737 אלף עוקביה: "טקס האוסקר הערב היה תצוגה עדינה וגלויה של שנאת יהודים. כוכבים הוליוודיים כולל בילי אייליש, פיניאס או'קונל, מארק רופאלו, אווה דוברניי, ראמי יוסף וקוואנה צ'סינגהורס לבשו סיכות אדומות המייצגות את הקבוצה Artists4Ceasefire".
"ראמי יוסף הסביר שהסיכה סימלה 'צדק לעם הפלסטיני', והוסיף, 'זהו מסר אוניברסלי של פשוט בואו נפסיק להרוג ילדים'", המשיכה תשבי.
על הסיכות הצהובות תשבי כתבה: "במיוחד נעדרו הסיכות הצהובות המייצגות את בני הערובה שנחטפו על ידי חמאס ב-7 באוקטובר. וזו הנקודה: אם אתה קורא להפסקת אש מבלי לקרוא לשחרור החטופים, אתה מקדם את האג'נדה של חמאס על ידי ספק בזכותה של ישראל להגנה עצמית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בול.... ס
    איך אומרים באנגלית? 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Bull bull bulshit
    סגור
  • 1.
    למה לטנף אשכים, עם אנטישמיים של הוליווד ?
    יהודה קפלן 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתם מטומטמים שלא מבינים הרבה, עם ים של כסף.
    סגור