ויראלי

יעל בר זוהר מתפרקת: "אין סיבה לשמוח או לחייך"

יעל בר זוהר חשפה את תחושותיה בנוגע לחגיגות בר המצווה של בנה המשותף עם גיא זוארץ, אורי, על רקע האבל הכבד שחוותה המשפחה בשנה האחרונה: "התרגשות עצומה, הרבה זמן למשפחה שלנו לא הייתה סיבה לשמוח.  אני יודעת שהם היו רוצים שנחגוג לאורי בכל הכוח ושזה היה חשוב להם"
מערכת ice |  1
יעל בר זוהר (צילום מסך קשת 12)
יעל בר זוהר, מגישת הטלוויזיה והדוגמנית ואשתו של גיא זוארץ, העלתה אתמול (ראשון) פוסט לחשבון האינסטגרם שלה, בו דיברה על חגיגת בר המצווה של בנם המשותף אורי, שהגיעה על רקע האבל הכבד ששרר במשפחה בשנה האחרונה, אחרי מותו אביו של גיא זוארץ, ניסים זוארץ ז"ל, ואחיינו של זוארץ שנרצח במסיבת "הנובה" ב-7 באוקטובר, עילי ברעם ז"ל.
בפוסט שהעלתה בר זוהר היא שיתפה מספר תמונות מהממות שלה וכתבה: "ההתרגשות מהבר מצווה של אורי הייתה עצומה. הרבה זמן למשפחה שלנו לא הייתה סיבה לשמוח. או לחייך. אבל החיים חזקים יותר מהכל - ואם יש משהו שאיפיין את סבא זיגי שלנו ועילי שלנו האהובים שלנו זכרונם לברכה - זו שימחת החיים שלהם".
בר זוהר הוסיפה: "המשפט "במותם ציוו לנו את החיים" הוא לא קלישאה. אני יודעת שהם היו רוצים שנחגוג לאורי בכל הכוח ושזה היה חשוב להם. וזה מה שנתן לנו את הכוחות והשמחה. וכפי שאתם רואים החברים שלי הטובים הם הכי מוכשרים בעולם שבאו לשמח אותי ועשו לי ״לוק״ ברמות של אם החתן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יעל את פשוט מדהימההה
    אני 03/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אי אפשר להגדיר אותך פחות מזה , איזו איכות , משפחתיות , אהבה שהקב"ה יזכה אתכם לעוד הרבה שנים טובות ושמחות בבריאות , נחת ופרנסה . פשוט לקרוא ולהתפעל
    סגור