מדדים ומחקרים

בני גנץ ממשיך לא להגיע לכנסת: דירוג הנוכחות במשכן

יהדות התורה וש"ס מממשיכות לככב בנוכחות במהלך השבוע בכנסת, ובמיוחד ח"כ אורי מקלב שכבר מתייצב כמעט קבוע במקום הראשון. הליכוד משפרים עמדות, ושר הביטחון בני גנץ שלא מוותר על כסאו בכנסת - ממשיך לא להגיע למליאה ומתחילת השנה היה נוכח 44 שעות בלבד
מערכת ice |  1
בני גנץ (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
חבר הכנסת אורי מקלב מיהדות התורה ממשיך לכבוש את פסגת שיאני הנוכחות בכנסת גם השבוע, כאשר הגיע בשבוע האחרון לעבוד עבור הציבור לא פחות מ-80:32 שעות. אחריו: ח"כ עידית סילמן מימינה מתייצבת במקום השני עם 65:07 שעות נוכחות השבוע שעבר בכנסת.
מיש עתיד, ח"כ משה טור פז במקום השלישי עם 57:52 שעות, ומשפר את שבוע שעבר אז היה במקום הרביעי עם 47:47 שעות. אחריו: ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס עם 57:29 שעות, וסוגרת את הרשימה חברת הכנסת לימור מגן תלם עם 46:42 שעות נוכחות, כך על פי נתוני "זמן כנסת".

עוד ברשימה: ח"כ ג'ידא רינאוי-זועבי ממרצ עם 41:55 במקום השישי, ח"כ אפרת רייטן מהעבודה במקום השביעי עם 40:44 שעות נוכחות בכנסת, אחריה: ח"כ ינון אזולאי מש"ס 40:04 שעות נוכחות בכנסת שבוע שעבר, במקום התשיעי: יו"ר הכנסת מיקי לוי מיש עתיד עם 37:57 שעות עבודה בכנסת, וסוגר את העשירייה הראשונה: ח"כ יצחק פינדרוס מיהדות התורה עם 37:34 שעות עבודה בכנסת.

שמונה פוליטיקאים לא הגיעו בכלל לכנסת כל שבוע שעבר, חלקם שרים שאינם חברי כנסת ואינם צריכים להיות במליאה (על אף ששרים אחרים מגיעים לוועדות ולפקח מקרוב), וחלקם חברי כנסת. מבין אלו שאינם חברי כנסת: שרת הפנים איילת שקד, שרת האנרגיה קארין אלהרר ושר התיירות יואל רזבוזוב.
מבין חברי הכנסת: קרן ברק מהליכוד שעדיין מתאוששת מפציעה בביתה, ח"כ וליד טאהא מרע"מ שאובחן ביום חמישי שעבר כחולה קורונה ולא ברור מדוע לא היה בהמשך השבוע, שרת התחבורה מרב מיכאלי שהינה גם חברת הכנסת לא הייתה נוכחת כלל בכנסת שבוע שעבר כי הייתה בבידוד בעקבות הקורונה , וכך גם חבר הכנסת ממרצ עלי סלאלחה שאומת כחולה קורונה ביום שני, וח"כ מיכל שיר מתקווה חדשה שאובחנה כחיובית ביום ראשון.
בהמשך הרשימה מלמטה: חברת הכנסת עאידה תומא סולימאן מהמשותפת עם 3 שעות נוכחות בלבד, שר הביטחון בני גנץ שהינו גם ח"כ ממשיך עם נוכחות דלילה במשכן כל השבוע והפעם: 6:34 שעות בלבד. גנץ הגיע מתחילת השנה לכנסת ל-44 שעות בלבד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השר הבכיר היחיד שדואג לאזרח הקטן
    ישראלי מפוקח 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גנץ נמצא יותר מול אנשים מאשר במשכן עם העניבות - ראש הממשלה הבא
    סגור