נדל"ן ותשתיות

מנצחת את השוק: זו הדרך של "שתית" להצלחה

למרות תנאי השוק הלא פשוטים לאחרונה עם עליית הריבית והמחירים וחוסר הנכונות של הציבור לרוץ ולרכוש דירות, בחברת "שתית" הצליחו למצוא פתרון וחתמו על לא פחות מ-28 עסקאות חדשות בחודש מאי. ככה הם עשו זאת
מערכת ice |  2
שלום שטרית (צילום סם יצחקוב)
חברתי "שתית", מדווחה כי היא חתמה על 28 עסקאות בחודש מאי. העסקאות נעשו בשישה פרויקטים שונים של החברה: פרויקט בשכונת נאות אפק בקרית ביאליק, בדרך הים בחיפה, ברח' אינטרנציונל בחיפה, בטבעון ובפרויקט המשרדים החדש של החברה בטירת כרמל, TRE.
שלום שטרית, בעלי החברה, מסביר כי לדעתו העסקאות נסגרו, למרות תנאי השוק הלא וודאי, בזכות הגמישות של חברת שתית לדיירים – "החלטנו שכדי לאפשר ללקוחות להנות מההיצע של השוק, אנחנו צריכים להיות יצירתיים. לכן יצאנו עם הטבה מיוחדת ללקוחות שתאפשר להם לשלוט בהוצאות שלהם ולהגיע לדירה הנכספת שלהם".

חברת שתית יצאה בחודש שעבר בהטבה מיוחד ללקוחות המאפשרת להם לבחור את ההטבה שנוחה להם, בגמישות מרבית, "שתית Flex", בארבע מסלולים שונים לבחירה: הלוואת קבלן ללא ריבית והצמדה, פטור מהצמדת ריבית ומדד על למסירה, מסלול הנחה מדורג, 15% תשלום בחוזה, והיתרה במסירה.
חברת "שתית" מקבוצת ש. שטרית בע"מ ביצעה בעשור האחרון למעלה מ-550 פרויקטים ברחבי הארץ הכוללים: בניה ציבורית וקבלית, ייזום פרויקטים, התחדשות עירונית ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קבלן גרוע
    עומרי 06/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברה לא אמינה. איכות ירודה. אין סוף לליקויים, שירות על הפנים, אין עם מי לדבר. מהניסיון
    סגור
  • 1.
    קבלן גרוע
    עומרי 06/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברה לא אמינה, איכות ירודה ביותר. אין סוף לליקויים, שרות על הפנים, אין עם מי לדבר. מהניסיון
    סגור