נדל"ן ותשתיות

מדוע בן ה-11 קיבל מתנה בשווי 80 מיליון דולר?

המיליארדר ההודי מוקש אמבאני, רכש עבור בנו בן ה-11 בלבד וילה בשווי 80 מיליון דולר על החוף בדובאי שבאיחוד האמירויות. מדובר בעסקת הנדל"ן הגדולה ביותר בתולדות העיר
מערכת ice |  1
דובאי (צילום freepik)
המיליארדר ההודי מוקש אמבאני, רכש עבור בנו בן ה-11 בלבד וילה בשווי 80 מיליון דולר על החוף בדובאי שבאיחוד האמירויות. מדובר בעסקת הנדל"ן הגדולה ביותר בתולדות העיר. עד עכשיו לא היה ברור מי הגורם שעומד מאחורי עסקת הענק. 
האחוזה שלצד החוף יושבת בחלק הצפוני של הארכיפלג המלאכותי (הים המלאכותי הגדול בעולם) בצורת דקל ויש בה לא פחות מ-10 חדרי שינה, ספא פרטי ובריכות מקורות וחיצוניות. אננט הוא אחד משלושת היורשים להונו של אמבאני שמועך ב-93.3 מיליארד דולר, לפי מדד המיליארדרים של בלומברג. האדם ה-11 בעושרו בעולם, כיום בן 65, מתחיל להעביר את המושכות לילדיו.
המשפחה כולה דאגה לרכוש לעצמה בתים נוספים מחוץ להודו. בן נוסף של אמבאני, אקאש, הוציא 79 מיליון דולר על אחוזה בבריטניה. אחותו התאומה, אשה, מחפשת בית בניו יורק. דובאי היא אחד מהשווקים המועדפים ביותר על המגה-עשירים. השלטון המקומי חיזר אחריהם באופן פעיל באמצעות "ויזות זהב" ארוכות טווח והסרת מגבלות על רכישת נדל"ן על ידי גורמים מחוץ למדינה. בנוסף,  משקיעים יכולים לקבל ויזה ל-10 שנים אם הם קונים נכס בשווי של לפחות 2 מיליון דירהם.
 
תושבים זרים מהווים יותר מ-80% מאוכלוסיית איחוד האמירויות הערביות והם עמוד התווך של הכלכלה במשך עשרות שנים. רובם המכריע מועסקים במגזר הפרטי, כשרוב התושבים בעיר הם "מהגרים" ואינם בני המקום. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני רק רוצה לדעת כמה עולה וילה בהרצליה על הים? (ל"ת)
    שומרת כשרות 08/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור