נדל"ן ותשתיות

מהלך ענק של רשת הסטוק: כמה השקיעה בסניף החדש?

סטוק ממשיכה להתרחב ופתחה סניף נוסף בקניון סביונים ביהוד בהשקעה של 3 מיליון שקל. הסניף החדש של הרשת אשר מונה 33 סניפים משתרע על שטח של 600 מ"ר
מערכת ice | 
הסטוק (צילום יחצ)
רשת סטוק לא עוצרת וממשיכה להתרחב בצורה משמעותית, עם פתיחת סניף נוסף בשרשרת הממוקם בקניון סביונים ביהוד. העסקה נחתמה ל-15 שנה ובעלות הקמה של 3 מיליון שקל. הסניף החדש הוא הראשון של הסטוק באזור יהוד, אשר נובע מתוך צורך וביקוש אדיר והוא יעניק חווית לקוח ברמה גבוהה מבחינת מגוון, עיצוב ומחיר.
בנוסף, הרשת מודיעה כי השקיעה 3 מיליון שקל בפתיחה של מחלקות ספורט, כלי עבודה לבית, מחלק גינון וכי בהמשך אף תרחיב את ההיצע עם מחלקות חדשות שנמצאות בפיתוח.
קולקציית מוצרי הספורט תהיה רחבה ומגוונת ובה יהיה ניתן למצוא מוצרי כושר ביתיים כמו מתקנים למתח, מזרוני יוגה, משקולות במשקלים שונים, גומיות TRX, גלגלי אימון, מדרגות אירוביות ועוד. בגזרת כלי העבודה ניתן למצוא סוגי שפכטל שונים, רולרים לצבע, פלאיירים בגדלים שונים, פטישים, מברגים ועוד.
רשת הסטוק, רשת הדיסקאונט מהגדולות והמובילות בישראל, מונה 33 סניפים ברחבי הארץ. בשנה האחרונה פתחה הרשת 8 סניפים חדשים בחולון, ראש פינה, מבשרת ציון, אשדוד, אשקלון, קריית שמונה, בית שמש ורעננה ועד סוף שנת 2022 תפתח 16 סניפים חדשים נוספים, בין השאר סניף הדגל בתל אביב, לוד, נתניה, רהט, טייבה טמרה ועוד.

הרשת, אשר מהווה One Stop Shop , מציעה מגוון רחב של כלי בישול ומטבח, כלי בית ונוי, ריהוט, פתרונות אחסון, מוצרי טקסטיל, משחקי ילדים ויצירה, מוצרי פארם ועוד.
הרשת מציעה מגוון רחב של כלי בישול ומטבח, כלי בית ונוי, ריהוט, פתרונות אחסון מוצרי טקסטיל, ועוד. לרשת מותג פרטי בשם cameo, המציע קולקציה חדשה המתחלפת כל חצי שנה ובה פריטים בעיצוב וייבוא ייחודי, המושפעים מהטרנדים החמים ביותר בעולם העיצוב.
בקולקציה ניתן למצוא פריטים שיעניקו צבע וחמימות לכל חלל בבית - מהסלון, דרך חדר האמבטיה, המטבח, חדרי הילדים ועד לחדר השינה והכל במחירים משתלמים, איכות מוצרים גבוהה וחוויית קנייה חסרת תחרות.
 
המגוון הרחב מאפשר ליצור טוטאל לוק לחלל באמצעות פריטים בעלי מוטיב עיצובי זהה או לבחור בשיטת ה-mix and match. בנוסף, מציעה הרשת מחלקה שלמה המוקדשת לטבע, במסגרתה מציעה הרשת פריטי במבוק, עציצים ומעמדים לעציצים.
עופר ברק, מנכ"ל הסטוק: "אנו ממשיכים להתרחב ועומדים ביעדי הגדילה אשר הצבנו לעצמנו בשנה האחרונה. אנו מרחיבים את היצע המוצרים של המותג הפרטי והכנסנו מחלקות חדשות אשר יתנו מענה איכותי ובמחיר נוח עבור הצרכנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה