כסף וצרכנות

הסטוק פולשת לשוק חדש: כמה החברה השקיעה?

רשת הסטוק השקיעה שלושה מיליון שקלים בפתיחה של מחלקות ספורט וכלי עבודה לבית. מנכ"ל הסטוק: "כבר זמן רב שיש ביקוש גדול למוצרים שעד לא מזמן לא היו חלק מאסטרטגית הצמיחה של החנויות"
מערכת ice |  1
הסטוק (צילום הסטוק)
הרשת מודיעה היום (שני) כי השקיעה 3 מיליון שקל בפתיחה של מחלקות ספורט וכלי עבודה לבית וכי בהמשך אף תרחיב את ההיצע עם מחלקות חדשות שנמצאות בפיתוחתחת המותג הפרטי CAMEO.
רשת הסטוק, רשת הדיסקאונט מהגדולות בישראל מונה 33 סניפים ברחבי הארץ. הרשת אשר מהווה One Stop Shop  מציעה מגוון רחב של כלי בישול ומטבח, כלי בית ונוי, ריהוט, פתרונות אחסון, מוצרי טקסטיל, משחקי ילדים ויצירה, מוצרי פארם ועוד. בשנה האחרונה פתחה הרשת 8 סניפים חדשים בחולון, ראש פינה, מבשרת ציון, אשדוד, אשקלון, קריית שמונה, בית שמש ורעננה ועד סוף שנת 2022 תפתח 16 סניפים חדשים נוספים בין היתר סניף הדגל בתל אביב, לוד, נתניה, רהט, טייבה טמרה ועוד.

עופר ברק מנכ"ל ובעלי הסטוק: "מאז החלה מגיפת הקורונה אנשים מבלים זמן רב בבתים. הם מבשלים יותר, עושים כושר ומחפשים איך לחדש. המחלקות החדשות שפתחנו תחת מותג הבית CAMEO יתווספו לשלל המוצרים בחנויות ויתנו מענה ראוי במחיר נוח עבור הלקוחות".
עוד הוסיף: "בהמשך לגדילה של הרשת אני נוהג להסתובב בסניפים שלנו ולהיות קשוב לצרכים ולבקשות של הלקוחות. כבר זמן רב שיש ביקוש גדול למוצרים שעד לא מזמן לא היו חלק מאסטרטגית הצמיחה של החנויות. אני שמח שכעת הלקוחות שלנו יוכלו ליהנות ממוצרים איכותיים ברמה גבוהה ובמחיר שווה לכל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בשכל
    י. 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עושים בשכל חושבים קדימה על הסגר הבא
    סגור