נדל"ן ותשתיות

המקום שהישראלים רוצים לגור בו? 300% עליה בבקשות לרכישת דירה

בקפריסין מעודדים השקעות נדל"ן ישראליות: מאז המלחמה נרשם גידול של כ- 300% בביקושים של ישראלים לרכישת דירות באי, ראש עיריית לימסול: "אנחנו מקדמים בברכה יזמים ישראלים שיסייעו לנו בפיתוח של העיר"
מערכת ice | 
קפריסין (צילום שאטרסטוק)
על רקע גילויי האנטישמיות בכל העולם, יזמי נדל"ן ישראלים ומקומיים שהשתתפו בשבוע שעבר בכנס נדל"ן בעיר לימסול התקבלו בברכה על ידי ראש העיר, ניקוס ניקולאידס. בכנס שנערך במלון NYX השתתפו עשרות יזמים ומשקיעים ישראלים בינלאומיים ומקומיים וכן נציגי בנקים מקומיים ועורכי דין מקומיים.
ראש העיר ניקולאידס ציין בפניהם כי: "לימסול היא עיר עם היסטוריה ארוכה של יותר מ – 4000 שנה אבל היא עיר שדוגלת בחדשנות ובהתחדשות ולכן היא מקבלת בברכה פעילות יזמית, משקיעים חדשים ורעיונות חדשים. העירייה מלווה את המשקיעים ופועלת להסרת חסמים והמטרה שלנו היא שאתם תרגישו בבית גם רחוק מהבית".

בכנס הוצגה למשתתפים ולראש העיר מערכת DERAMS מבית במבי מערכות תוכנה המאפשרת ליזמים מכל העולם להציג את הפרויקטים שלהם בקפריסין במסגרת ערוץ מכירת נדל"ן אינטרנטי המאפשר לרוכשים לקבל מידע ולרכוש דירות באמצעות אמצעי המחשה מתקדמים משולבי AI. באמצעות מערכת DREAMS  הגולשים יכולים לערוך סיור תלת מימד בסביבת הפרויקט, להיכנס ללובי הבניין, לצאת לגינה ולבריכה, לרדת לחדר הכושר, לעלות לכל הדירות שנותרו למכירה, לבחון את תוכניות הדירה, לצפות בנוף האמיתי שנשקף מכל חלון ולבסוף לתפוס את הדירה שהם בחרו לבצע הרשמה ראשונית לביצוע העסקה.
מערכת DREAMS מספקת היום גישה לכ- 200 פרויקטים בעולם מתוכם כ- 30 ברחבי קפריסין. מחירי הדירות המוצעים בקפריסין החל מ-600,000 שקל (150,000 אירו) הפרויקטים מוצעים על ידי יזמים ישראלים שפועלים באי, יזמים מקומיים מקפריסין ויזמים בינלאומיים מגרמניה, בריטניה, פולין ועוד.
על פי נתוני המערכת מאז פרוץ המלחמה נרשמה עלייה של 300 אחוזים בביקושים של ישראלים לרכוש דירות בקפריסין. העיר שמרכזת את עיקר הביקושים היא לרנקה ואחריה לימסול ופאפוס. מספר העסקאות שמבצעים ישראלים באמצעות המערכת באי בחודשים האחרונים עומדת על ממוצע של 125 עסקאות בחודש.
מארק זאבי, יו"ר במבי מערכות תוכנה ציין כי קפריסין מרכזת היום הרבה עניין מצד ישראלים ובאי פועלים יזמים ישראלים, מקומיים ובינלאומיים המציעים דירות לרכישה בערים השונות כמו פאפוס, לרנקה ולימסול. על פי הערכות כ-15,000 ישראלים עברו בשנים האחרונות לגור בקפריסין כמגורי קבע ועוד כ-20,000 ישראלים חיים על הקו ומחזיקים דירה נוספת בקפריסין בזמן שהם עובדים בישראל או מחזיקים עסקים בישראל.,
היתרון במגורים בקפריסין הוא שהיא מאפשרת לבעלי עסקים תנאי מיסוי אטרקטיביים ובנוסף, רכישת נכס במחיר הגבוה מ – 300 אלף יורו מקנה תושבות באי ואפילו אזרחות בתום 5 שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה