מינויים

קרפור ממשיכה בשינויים: זה המשנה החדש למנכ"ל

רגע אחרי התפטרותו של אורי קילשטיין מתפקידו כאיש החזק בחברה, מיכאל לובושיץ מונה למשנה למנכ"ל קרפור ישראל ויעבוד לצד צביקה שווימר המנכ"ל הזמני
מערכת ice | 
רשת קרפור (צילום shutterstock)
בקרפור עדיין מנסים להבין לאן ללכת אחרי התפטרותו של המנכ"ל אורי קילשטיין וכבר היום (רביעי) נרשם עוד שינוי גדול בשדרה הניהולית, כאשר מיכאל לובושיץ מונה למשנה למנכ"ל קרפור ישראל, ויכהן לצדו של צביקה שווימר המשמש כמנכ"ל הזמני של הרשת.
ללובושיץ, בן 62, ניסיון עשיר בתחום המזון והצריכה. בשנים 2020-2021 הוא כיהן כמנכ"ל יינות ביתן, הרשת שהוסבה בהמשך לקרפור. קודם לכן כיהן כמנכ"ל ויליפוד במשך שנתיים והוביל את הרחבת פעילותה של ויליפוד עם השקת המותג יורו מחלבות אירופה ואת הצמיחה במכירות וברווחיות. בעברו כיהן לובושיץ גם כמנכ"ל הסחר והמכירות של שסטוביץ, כסמנכ״ל הסחר, התפעול והשיווק ומנכ״ל החברות הבנות של תשלובת סנו.

מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה וקרפור ישראל, צביקה שווימר מסר לאחר המינוי: "אנחנו שמחים בחזרתו של לובושיץ לתפקיד ניהולי בכיר בקרפור ישראל. ללובושיץ ניסיון ניהולי עשיר בתחום המזון והצריכה ויש לו היכרות מעמיקה עם הרשת מתוקף תפקידו בעבר. אין לי ספק כי לובושיץ יתרום תרומה משמעותית להמשך התפתחות הרשת בישראל".
מיכאל לובושיץ, משנה למנכ"ל קרפור ישראל החדש מסר: "אני שמח לחזור הביתה ושמח על ההזדמנות שניתנה לי להיות חלק מקמעונאית בינלאומית המביאה ערך מוסף לצרכן ומובילה שינוי בשוק המזון והצריכה בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה