תקשורת ומדיה

מעיין אדם חושפת מדוע נעלמה: "זה יהיה ככה הרבה בזמן הקרוב"

המגישה מעיין אדם שכלה לאחרונה את אחותה, מפל, במסיבה ברעים. כעת היא מסבירה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה על הסיבה להיעלמותה מהרשתות החברתיות: "לא להיחלץ כשנעלמתי, אני עובדת 20 שעות ביום כדי להרים פרויקט ענק ומורכב"

מערכת ice |  1
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
המגישה מעיין אדם עלתה לאחרונה בכותרות משום ששכלה לאחרונה את אחותה, מפל, אשר נרצחה במסיבה ברעים. גולשים רבים שאלו לשלומה של אדם שכן היקף פעילותה ברשתות החברתיות ירד באופן ניכר. בסטורי חדש שהעלתה, היא מרגיעה ואומרת: "לא להילחץ כי נעלמתי לימים שלמים".
אדם מסבירה כי התקופה הקרובה שלה תראה עמוסה וכי היא "עובדת 20 שעות ביום כדי להרים פרויקט ענק ומורכב", אך היא גם מוסיפה: "אבל כל מה שאני לא משקיעה בכן עכשיו, ישתלם אחר כך". לבסוף אדם אומרת כי הפרויקט מרומם את רוחה ועוזר לה להיות שמחה. "גם טוב שתתגעגעו קצת, זה מפלפל את מערכת היחסים שלנו", היא מתבדחת.
כזכור, אשת התקשורת מצטלמת בימים אלו לעונה הקרובה של הסדרה מחוברים אשר תשודר ב-HOT. בקטע קצר הנחשף, ניתן לראות את אדם נכנסת לבית העלמין בשביל לבקר את אחותה אשר נרצחה בידי מחבלי חמאס. יחד עם הכאב והעצב, היא מספרת לה על בדיקת ההיריון החיובית שקיבלה. למרות המצב הקשה בו היא שרויה, אדם החליטה לא לעצור את חייה וכעת היא משתפת אותנו בפרויקט משמעותי שעליו היא עובדת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא ייאמן איך היא לא מפספסת הזדמנות להעיק (ל"ת)
    gri 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור