תקשורת ומדיה

אברי גלעד מתוודה: "אמירות שלי סיבכו אותי בסערות"

המגיש ציין בטורו בישראל היום: "לו לא הייתי מגיב מהר, חזק, יהיר, אלא קודם לומד את המצב, נותן לו לשקוע בתוכי כדי למצוא איזונים - דבריי היו מגיעים ליותר אוזניים, שאיבדתי בגלל הנמהרות הבנויה בי, במיוחד תודות להפרעת הקשב והאימפולסיביות שבורכתי בהן"
מערכת ice |  6
אברי גלעד (צילום מסך רשת 13)
בטורו לישראל היום, מגיש רשת 13 אברי גלעד סיפר כי נשאל לאחרונה האם יצטרף "למלחמת האחים של גנץ", וחשף מה העמדה שלו לגבי הקרע בחברה הישראלית בימים אלו בשל המהפכה במערכת המשפט והרפורמות שרוצה להוביל הממשלה הנבחרת.
גלעד כתב בטור: "אמרתי - עוד לא הוצאתי את מקלע ה־0.3 שלי מהבוידם. ימימה אביטל זצ"ל, מדריכתי הנפשית, אומרת שיש "ללמוד את המתרחש". לא להגיב אוטומטית, לא לשים את כל הפחדים והשנאות והחשבונות של פעם על המציאות המתרחשת כעת. על בשרי למדתי - להגיב מהר, להיות נמהר, זה עניין מסוכן. הרבה אמירות נמהרות שלי סיבכו אותי בסערות שהייתי מוותר עליהן בשמחה".

עוד טען: "לו לא הייתי מגיב מהר, חזק, יהיר, אלא קודם לומד את המצב, נותן לו לשקוע בתוכי כדי למצוא איזונים - דבריי היו מגיעים ליותר אוזניים, שאיבדתי בגלל הנמהרות הבנויה בי, במיוחד תודות להפרעת הקשב והאימפולסיביות שבורכתי בהן. אבל עכשיו, כשאני פחות פעיל בתקשורת, אני מוצא מחדש את המקום היותר רגוע - פחות תגובתי, פחות שופט לחומרה כל עניין. רואה לאחור איך יכולתי להגיד אותם הדברים במילים אחרות ולעשות פחות רעש".
כזכור, רק לפני כחודשיים, אחרי חודשים ארוכים מחוץ לטלוויזיה, הקאמבק של אברי גלעד הושלם בבוקר שישי כשתכנית הבוקר בהגשתו הבלעדית יצאה לדרך, עם הפתעה קטנה שחיכתה לצופים, זכר לגלגול הקודם שלו כמגיש 'העולם הבוקר'.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    קריות חיפה
    ישראל.ר. 01/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי גילעד.לכל לא חשוב מה. נוגע בנוסא מצליך!!!!!!
    סגור
  • 4.
    קשה להתאפק
    נווה הרצלאייל 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהתקשורת הארורה הורסת כל חלקה טובה
    סגור
  • 3.
    אברי גלעד
    אבי 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דעתי הפרטית והאישית שלי עליו. שנים שאני לא צופה בערוץ 13. אשתי היתה מתעמלת איתו בבוקר בערוץ בעת הקורונה. האיש מתנשא. דאג לפיטורי כתבת שעלתה מצרפת. והיום מובילה תוכנית בערוץ כאן 11. שחצן יהיר ומחזיק מעצמו. אין פלא שהוא איבד מאזינים. ובטח לא אאזין לו. בפורמטים שהוא מתנהל בהם. שיהיה בריא, ושיצליח בלעדי. לא שאני מישהו חשוב ונמצא בצמתי הכרעה.
    סגור
  • 2.
    גלעד
    דודו 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סתם איש טיפש
    סגור
  • 1.
    לא סתם אומרים סייג לחור ה שתיקה (ל"ת)
    טוני המרוקאי 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אברי תותח
    מעריצה 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התרגלנו לסתום ת'פה...
    סגור