תקשורת ומדיה

ג'ודי ניר מוזס בדרך להוליווד? זה המפיק שפגשה בניו יורק

ג'ודי ניר מוזס מבלה בימים אלו בחופשה בניו יורק אך נדמה כי הטיסה היא לא רק למטרות נופש היות ומוזס רמזה שהיא אולי בדרך לתפקיד הוליוודי. זה המפיק האגדי והישראלי שפגשה במנהטן
מערכת ice |  2
ג'ודי ניר מוזס (צילום פייסבוק/ ג'ודי ניר מוזס)
כידוע בשבועות האחרונים אשת התקשורת והמדיה ג'ודי ניר מוזס מבלה בניו יורק, לאחר שנעדרה מדיון בבית משפט אליו נדרשה להגיע. כנראה שהתביעה הקטנה שיש נגדה מצד אבנר הררי, איש העולם התחתון, לא ממש מפחידה אותה וניר מוזס מבלה בכל רגע אפשרי בתפוח הגדול. 
לאחר שהספיקה לפגוש את ראש עיריית ניו יורק ואת פוש ספייס בכבודה ובעצמה, ויקטוריה בקהאם, השבוע מוזס פוגשת את אבי לרנר, יליד חיפה ומפיק הוליוודי אשר עבד עם השמות הגדולים ביותר בעולם. את המפגש המיוחד ניר מוזס כמובן הנציחה בפוסט ייעודי באינסטגרם וכך כתבה: "מנסה לשכנע את אבי להפיק סרט המשך לשני הסרטים האחרונים שלו... יש לי אפילו כבר שם: "שומר הראש והאדמונית האלמונית".
שני הסרטים המדוברים הם "המטרה: שומר הראש" בכיכובם של מספר כוכבים כמו ג'רארד באטלר ומורגן פרימן והסרט "שומר הראש ואשתו של המתנקש" בו כיכבה סלמה הייק, רייאן ריינולדס ונוספים - שני אלו ואחרים הופקו על ידי חברת ההפקות המובילה של לרנר. 
כאמור, ניר מוזס מבלה בימים אלו בניו יורק למרות שהייתה אמורה להיות באמצע מאבק משפטי מול אבנר הררי, אשר תבע אותה בגיל הכפשת שמו לאחר שקראה לו "רוצח" בריאיון לפני מספר שנים. בעת זו לא ברור אם נקבע מועד חדש לדיון בתיק ובעימות בין השניים אך לאחר שסורבה בקשתה לדחות את הדיון הראשוני עקב חופשה בחו"ל היא אכן טסה ונקנסה באלפי שקלים בגין ההברזה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כמה שיותר מהר
    שמאלני 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עופי כמה שיותר מהר כרטיס טיסה חד כיוון
    סגור
  • 1.
    מוזס
    אילן 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתור שחקנית מחליפה בסרט חדש משחקים לי בדגדגן
    סגור