תיירות

איפה נפשו הסלבס בחג הסוכות? צפו ותקנאו

ערב ויום חג הסוכות כבר חלף וכעת שאנחנו נמצאים בתחילתו של חול המועד הגיע הזמן לראות כיצד מיטב הסלבס בארץ בחרו לבלות את החג: מי יצא לטייל, מי בילה בחו"ל ומי בחר לוותר לגמרי על הסוכה המסורתית?
מערכת ice |  3
נועה קירל ותומר הכהן (צילום אינסטגרם)
את חג הסוכות מרבית המשפחות בארץ בוחרות לבלות בצל הסוכה, בארוחת חג מגבשת עם החברים ולא מעט גם עם טיול בחו"ל. אבל, כמובן שהסלבס הישראליים הם ממש לא האזרח הממוצע ורבים מהם בחרו לבלות את החג בדרכים יוקרתיות, מיוחדות, אך כמובן גם משפחתיות.
רותם סלע, מנחת נינג'ה ישראל וכוכבת "להיות איתה", בילתה כך מסתמן באיטליה. סלע העלתה לעמוד האינסטגרם שלה תמונה משעשעת כשהיא תלויה על קורות עץ במה שנראה כמו כרם וכתבה: "סוכה בסגנון איטלקי". מאז כבר הספיקה לחזור ארצה, אך אין ספק כי חופשה איטלקית וטעימה היא דרך נפלאה לבלות את החג האהוב.
 

נטלי דדון בחרה לבלות את החג וחול המועד עם בן זוגה ובנה בחופשה בהפתעה באילת, כנראה ביוזמת בן הזוג עמית פרליס. כזכור, במקביל יצאה דדון, שוב, נגד הדוגמנית בלה חדיד, לאחר שזו יצאה כנגד דבריו האנטישמיים של קניה ווסט. יעל גודלמן פפר גם היא בחרה בחופשה בארץ, כאשר היא ומשפחתה טיילו בחג באזור הר תבור. בעמוד האינסטגרם שלה הזכירה גולדמן-פפר כמה חשוב שהמטייל הישראלי ינקה אחריו לאחר שמטייל ברחבי הארץ.
גיא פינס בחר גם הוא בחופשה בארץ, אך הוא ומשפחתו הלכו דווקא על מה שנראה כמו צימר מפנק בצפון, לרגלי הכנרת. 
לעומת החופשה הישראלית של מרבית הסלבס, לא מעט בחרו דווקא להצטרף לקונספט "סוכות בחו"ל" של סלע, דוגמת מורן בן אסולין, הלא היא הכלה ששיגעה את עומר אדם, שבחרה לנסוע לסיני ופרסמה סדרת תמונות חושפניות מהחופשה המפנקת. יעל בר זוהר אמנם בחרה גם היא בחופשה חמימה, אך היא וגיא זוארץ בחרו דווקא בטיסה לאפריקה, במסגרתה ביקרו בכפר עני ודיווחו על מידת העוני במדינה.
מי שמשלבת בין החופשות היא שי לי שינדלר עם גיחה למידברן בארץ וזאת לאחר שחזרה מטיול בנורבגיה הרחוקה והקרירה, בה עשתה טיול פסטורלי למדיי. בדומה לנועה קירל בימים אלו, גם ירדן ויזל בחרה בתאילנד בתור היעד היוקרתי שלה לחג הסוכות ומדובר בחופשה פופולרית ביותר בתקופה הזו של השנה, תודות למזג האוויר האידיאלי ביעד. 
לבסוף, לאחר שג'ודי ניר מוזס נעדרה מדיון בבית המשפט מול אבנר הררי, שתבע אותה על כך שקראה לו רוצח, מתברר כי את החג והשבועות האחרונים ניר מוזס מבלה בניו יורק, שם פגשה את ראש העיר וערכה מסע קניות. יחד עם זאת, לא ברור אם זו הנסיעה שלכבודה ביקשה ניר מוזס לא להגיע לדיון ואשר בגינה סורבה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אשכרה קראתם לפוסטמה מהחתונה "סלב"? (ל"ת)
    . 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עומר אדם מכוער!!!!!!!!! (ל"ת)
    דנה 10/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • וגם גמד
    טלי 10/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבל יש לו כסף ובגלל זה בחורות עפות עליו. אם לא היה לו כסף אף אחת לא היתה משתינה לכיוונו
    סגור