תקשורת ומדיה

ינון מגל המום: מי סגר את המיקרופון בשידור? "בושה וחרפה"

ינון מגל קיים את שידור התכנית שלו ושל בן כספית הבוקר עם יוסי יהושוע שהחליף את כספית. במהלך השידור הושמע שיר שככל הנראה אהוב מאד על מגל וגם על יהושוע ולאחר שפצחו בשירה וריקודים, המיקרופון נסגר
מערכת ice | 
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)

מגיש תכנית הפטריוטים בערוץ 14 ותכנית הבוקר ברדיו 103 FM עם בן כספית, ינון מגל, נאלץ היום (ראשון) להתמודד עם העבודה שהמיקרופון שלו נסגר באמצע שהיה בעיצומה של שירה אדירה וריקודים באולפן, עם המגיש שהחליף היום את כספית, העיתונאי יוסי יהושוע.

מגל אף שיתף בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר) את הקטע מתוך השידור החי של התכנית, בו נראים מגל ויהושוע שרים, רוקדים ומוחאים כפיים לצלילי השיר שהתנגן ברקע וככל הנראה אהוב עליהם במיוחד, כאשר לפתע באמצע השירה האדירה הושמע האות של התכניות והמיקרופונים של המגישים הושתקו.
 



כמובן שאין מדובר בתקלה או באקט המכוון נגד מגל או יהושוע, וגם לא נגד השירה. פשוט מדובר בסיומה של התכנית, הנגמרת מדי יום בשיר המתנגן ברקע. כך שהיום, עם סיום התכנית הושמע אות הסיום, אך הוא קטע את רצף השירה והריקודים השמחים שביצעו שני המגישים.
 


לאחר מכן, כאמור, שיתף מגל את הקטע ברשת החברתית, כאשר בסרטון ניתן לראות את השניים שמחים ומחויכים ברקע השירה, ובשיא ההתלהבות של מגל, הושמע האות שקטע את המסיבה. מגל שיתף את הסרטון ולצידו כתב בציניות: "בושה וחרפה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה