בארץ

עברי לידר בסרטון מרגש למען החטופים: "רק בן 10 חודשים". צפו

הזמר עברי לידר נרתם למאבקן של משפחות החטופים והחטופות המוחזקים בימים אלו בשבי חמאס. בקמפיין מיוחד עבור הילדים החטופים, לידר מציג את התינוק כפיר ביבס ואומר: "בשם כפיר, אני מבקש מכם, תשחררו אותו עכשיו"
מערכת ice | 
עברי לידר (צילום אינסטגרם)
אמנים רבים נרתמים למאמץ המלחמתי בימים אלו ופועלים בזירות שונות ביניהם הסברה ישראלית ותמיכה במשפחות החטופים והחטופות. הזמר עברי לידר, נרתמם למאמץ המלחמתי של משפחות החטופים בקמפיין לשחרור הילדים החטופים. בסרטון מיוחד בו הוא מציג את כפיר ביבס, תינוק בן 10 חודשים שמוחזק בשבי חמאס.
הזמר עברי לידר, נרתם למאבק של משפחות החטופים והחטופות המוחזקים בימים אלו בשבי חמאס בקמפיין לשחרור הילדים החטופים. כידוע, מטרת הקמפיין להדהד את כאבם של משפחות החטופים, להשמיע את קולם של הילדים החטופים ולבקש שאלו יחזרו הביתה במהרה.

בסרטון, עברי לידר מחזיק אייפד בו מוצגת תמונתו של התינוק כפיר ביבס, בן ה-10 חודשים המוחזק בימים אלו בשבי ואומר: "זה כפיר, הוא בן 10 חודשים, תינוק תמים ומתוק. הוא נחטף על ידי חמאס מביתו, ביתו הבטוח. היום אהיה הקול שלו".
בהמשך הסרטון, לידר מדבר בשמו של התינוק ואומר: "היי שמי כפיר, לא אני עדיין לא יכול לדבר, אני רק תינוק. למרות זאת, אני כבר יכול לזהות את אבי, את החום שבו הוא מחייך אליי וממלא את ליבי בהנאה. אז בבית, נהניתי לשכב על השמיכה האהובה עליי, על הדשא, להסתכל על השמיים הכחולים. אני אוהב מוסיקה, זה גורם לי להרגיש בטוח, אני מתגעגע למוסיקה, אני רוצה להרגיש בטוח שוב. אני רוצה ללכת הביתה. בבקשה, שחררו אותי". את הסרטון מסיים לידר ואומר: "בשם כפיר, אני מבקש מכם, תשחררו אותו עכשיו, תביאו אותו ואת כל החטופים בחזרה הביתה, עכשיו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה