בארץ

מירי רגב עוקצת את טלי גוטליב: "עדיין צעירה מדי"

שרת התחבורה מירי רגב התייחסה לכך שחבר הכנסת מהליכוד לא משכה את מועמדותה לוועדה לבחירת השופטים, למרות דרישת המפלגה, וגיבתה אותה. בנוסף, תקפה את חברי הכנסת המורדים מהליכוד שהצביעו לטובת נציגת האופוזיציה
מערכת ice |  2
מירי רגב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, שיר טורם)

שרת התחבורה מירי רגב התראיינה אמש לתוכנית פגוש את העיתונות בקשת 12 והתייחסה לשבוע הסוער שעבר על הכנסת, על רקע בחירתה של נציגת האופוזיציה קארין אלהרר לוועדה לבחירת השופטים ומשיכת מועמדותם של נציגי הקואליציה.

רגב טענה ל"פארסה" ולכך שהאופוזיציה רק רוצה להפיל את ראש הממשלה נתניהו ואת הממשלה, בנוגע לחבר הכנסת מהליכוד טלי גוטליב שלא משכה את מועמדותה לוועדה למרות דרישת הליכוד אמר רגב כי היא: "צעירה מדי" ו"לא מבינה מה זה משמעת קואליציונית ומשחק קבוצתי" אך גיבתה אותה ואמרה שהיא שעירה לעזאזל וחבר כנסת מצוינת.
 


לטענת רגב אבד האמון בשיחות בין הצדדים בבית הנשיא וכי הממשלה תקדם את החקיקה: "לדעתי אבד האמון בבית הנשיא, צריך להמשיך להעביר את הרפורמה".

בהמשך תקפה גם את המורדים בליכוד שהצביעו לטובת נציגת האופוזיציה קארין אלהרר: "מי שלא פעל בקואליציה לפי המשמעת הקואליציונית הבקיעו גול עצמי לעצמם ולקואליציה, בסופו של דבר עוד כחודש כשהוועדה תתכנס לקואליציה יהיה רוב, בסופו של דבר יציבות הממשלה חשובה יותר מאגו של אדם כזה או אחר".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פוליטיקה
    סש 06/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השרה מירי רגב, חברת הכנסת גוטליב אכן צעירה ויש לה מה ללמוד. ואילו את השרה רגב חברת כנסת ותיקה ועד היום לא למדת כלום .
    סגור
  • 1.
    מירי רגב
    יושר 06/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מירי יקרה כאיש ליכוד אתם אוסף של אוכלי חינם לא עוד ביבי וחבורת הנוכלים
    סגור