בארץ

ביזיון: נבחרת ישראלית גורשה מאליפות אירופה בגלל מפגן פרו חמאס

נבחרת ישראלית גורשה מאליפות אירופה בגלל מפגן אנטישמיות בבלגיה: לפי לשון ההודעה - ההשתתפות בתחרות שהחלה היום בבלגיה מבוטלת בשל אנטישמיות מקומית, זאת לאחר שראש עיריית גנט סירב שישחקו בטורניר ואיים לבטל את כל הטורניר במידה וישראל תשתתף
דוד זולדן |  5
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
המשלחת הישראלית לאליפות אירופה בפריסבי עד גיל 17 המורכבת משתי נבחרות של ילדות וילדים בנות ובני 13-17 קיבלה בתדהמה את ההודעה כי ההשתתפות באליפות אירופה נאסרה והילדים תקועים בבלגיה היות שאין כרטיסי טיסה חלופיים לישראל.
לפי לשון ההודעה כי ההשתתפות בתחרות שהחלה היום בבלגיה מבוטלת בשל אנטישמיות מקומית, זאת לאחר שלפני כשלושה שבועות קיבלו הודעה שראש עיריית גנט מסרב שישחקו בטורניר ומאיים לבטל את כל הטורניר במידה וישראל תשתתף.
ההתאחדות הישראלית עמדה על זכותה להשתתף בטורניר באופן חוקי בהתאם לתקנון הספורט, וביקשה ממארגני הטורניר למצוא פתרון לאחר שקיבלה אישור מיחידת האבטחה הישראלית להגיע ולהשתתף בטורניר מבחינה ביטחונית. כשבועיים לפני מועד הטיסה מארגני הטורניר עדכנו שנמצא מגרש חלופי מנותק ומרוחק ממתחם האליפות הכללי שבו ישראל תוכל לשחק, אולם התנאי להשתתפות הוא שהמשלחת הישראלית לא תוכל להשתתף בטקס הפתיחה ובכל אירוע חברתי של האליפות. ההתאחדות הישראלית קיבלה את התנאים והמשיכה להתארגן בהתאם.
היום ביום התחרות הראשון, כאשר המשלחת כבר בבלגיה ומתכוננת לתחרות, קיבלה ראש המשלחת הודעה שבלילה הושחתו המגרשים של הישראלים על ידי כתובת גרפיטי אנטי ציונית וחשש מהפגנות פרו פלסטיניות ולכן חל איסור על הישראלים לשחק באותו המגרש וכתוצאה מכך לא יוכלו להשתתף בטורניר.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ותגובת ממשלת ישראל? כרגיל - כלום
    ירון 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל ממשלה אחרת כבר הייתה מעיפה את השגריר הבלגי בבעיטה.
    סגור
  • 4.
    ????
    Muhammad 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    I hope to see Belgium ???? with a muslim government soon and a sharia law
    סגור
  • 3.
    תחיית האנטישמיות הממוסדת
    אני 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי ששכנע את עצמו שהאנטישמיות נעלמה אחרי מלחמת העולם השניה, מכר לעצמו את אותה אשליה כמו "החמאס מורתע", או כוונות כנות של הערבים לחיות בשלום עם מדינת ישראל. מסתבר שגם הנוצרים אימצו את מושג ה"הודנה" ומצאו מועד נכון לחזרה גלויה לאנטישמיות
    סגור
  • 2.
    מזכיר את ימי האימה של שנות הארבעים. (ל"ת)
    רוני 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טימטום
    בויבוי 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז לכול המתיוונים גם לאירופה אתם לא מתאימים
    סגור