בארץ

מהפכה בעיריית תל אביב: המצטרפת החדשה לקואליציה של חולדאי

נחתם הסכם בין סיעת "תל אביב 1" לסיעת "התל אביבים". במסגרת ההסכם הוסכם כי שתי הסיעות יפעלו לשמירת המרכזיות של העיר תל אביב –יפו כמרכז תרבותי ליברלי וכלכלי של מדינת ישראל והמשך שמירה על צביון העיר כמגדלור ליברלי עם מחויבות לערכי החופש והשוויון
מערכת ice |  2
רון חולדאי (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, חן חייק, מתוך אתר פיקיויקי)
הסכם קואליציוני נוסף למועצת העיר ה-22 של תל אביב-יפו נחתם היום אחה"צ (שני) בין סיעת "תל אביב 1" לסיעת "התל אביבים" בראשות ציפי ברנד. במסגרת ההסכם הוסכם כי שתי הסיעות יפעלו לשמירת המרכזיות של העיר תל אביב –יפו כמרכז תרבותי ליברלי וכלכלי של מדינת ישראל והמשך שמירה על צביון העיר כמגדלור ליברלי עם מחויבות לערכי החופש והשוויון. הוסכם כי נציגי הסיעה ישתלבו בהנהלת העירייה ויחזיקו בתיק רצועת החוף והמרחבים הירוקים הכוללים את פארק גני יהושע ופארק מנחם בגין. בנוסף, הסיעה תקבל לידיה את תיק התיירות והתיירות הגאה.
ברנד תכהן גם כחברה בוועדות כספים, חינוך ורישוי עסקים. יחד עם ברנד, יצטרף לקואליציה גם השף שחר לוי, מספר 2 ברשימת "התלאביבים" ופעיל בולט בקהילה הגאה בעיר.
ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי: "חתמנו הערב הסכם קואליציוני עם סיעת ״התל אביבים״ בראשות ציפי ברנד. אני מברך את ציפי ואת השף שחר לוי על הצטרפותם לקואליציה, ובטוח כי הם ימשיכו בעשייה עירונית מקצועית ורצינית. בקואליציה שלנו יש מקום לכל מי שמוכנים לקבל על עצמם את קווי היסוד והערכים הליברליים המובילים אותנו, ואנו ממשיכים לעבוד על הרחבתה, למען טובת העיר."
יו"ר סיעת "התל אביבים", ציפי ברנד: "האחריות שלנו כנבחרי ציבור היא להתעלות לגודל השעה, ולייצר עשייה ערכית ומקצועית, שמתמודדת עם האתגרים העצומים שעומדים בפנינו. אל מול אוזלת היד של ממשלת ישראל, על השלטון המקומי מוטלת אחריות כבדה שבעתיים מבימי שגרה, ועל עיריית תל אביב יפו יש בנוסף לכך גם אחריות ייחודית כמעוז הליברליות, החופש, הדמוקרטיה, השוויון והפלורליזם בישראל. עכשיו הגיע זמן עשייה, ואני מתגייסת למאמץ הלאומי והעירוני בתחושת שליחות וברצון לתרום מניסיוני ומיכולותיי לעיר שלי, לתושביה ולכל מי שפועלים בה למען עתיד טוב יותר."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אבל מה הסיפור באמת? (ל"ת)
    מרוב תעמולה לא רואים 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא ליברלית ולא חופשית אלא עיר הווק העולמית
    ללא ספק 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והעיר האנטישמית בעולם
    סגור