משפט

הסתה וחקירה? חברה באופוזיציה כינתה את נתניהו "משת"פ"

באופוזיציה עוד לא נרגעים מההשוואה של נתניהו לאויבי ישראל ותוקפים: "המשת"פ של תומכי הטרור היהודי משווה טייסים והייטקיסטים לאש"ף ואיראן. נתניהו סכנה ברורה ומידית לקיומה של ישראל. נתניהו השותף הטוב ביותר של שונאי ישראל. הוא עושה עבורם את העבודה"
דוד זולדן |  2
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, נועם רבקין פנטון, תומר נויברג)
ח״כ מיכל שיר (יש עתיד) הגיבה לדברי נתניהו בעקבות ההשוואה של המפגינים נגדו בחו"ל לאויבי ישראל ערב נסיעתו לוושינגטון: "המשת"פ של תומכי הטרור היהודי משווה טייסים והייטקיסטים לאש"ף ואיראן. נתניהו סכנה ברורה ומידית לקיומה של ישראל. לא המפגינים קראו לערפאת שותף וחבר, לא הם מימנו את חמאס ולא הם מרסקים את ישראל. נתניהו השותף הטוב ביותר של שונאי ישראל. הוא עושה עבורם את העבודה".
שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה לשעבר, ח״כ אורית פרקש הכהן: ״מי שמסית ומשתלח במפגינים ובמי שמוחה נגד ממשלה נוראית ופראית, ומשווה אותם למרצחים - איננו מנהיג. ‏ראש הממשלה, בעשרת ימי תשובה ראוי שתעשה חשבון נפש נוקב עם עצמך - האחריות על המשבר החברתי הגדול אי פעם היא עליך. האחריות על היחלשות מעמד ישראל בעולם היא עליך. במקום לפזר שנאה בעם, בידך הדבר״.
יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ כתב כי: "גם אם לא מסכימים על דרך הפעולה (של המפגינים), מדובר בפטריוטים, אוהבי המדינה. את הנזק האדיר שנתניהו גורם לחברה הישראלית בהתנהלותו, גם אלף נאומים חוצבי להבות באו"ם לא יתקנו. הגיע הזמן לעצור את ההפיכה המשטרית ולעשות סדר בממשלה, במקום להאשים את המפגינים".
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הוסיף: "אדוני ראש הממשלה, שוב אתה משקר במצח נחושה. המפגינים בארץ ובעולם מפגינים נגדך ובעד מדינת ישראל. מי שחבר לאיראן ולאש"ף זה לא אחר ממך, אתה בעצמך, אתה שמפרק את החברה הישראלית מבפנים, אתה שמשתלח במיטב בנינו ובנותינו ואתה שמוכיח לכולנו יום יום שאתה פועל אך ורק בהתאם לאינטרסים האישיים שלך, גם אם זה אומר שתישרף המדינה".
יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד אמר על דברי נתניהו נגד המפגינים כי: "אין אדם שהרס את תדמיתנו בעולם יותר מנתניהו בחודשים האחרונים. אין דבר שמסייע יותר לאיראנים מהמהפכה המשטרית של ממשלתו. ההאשמות שלו כלפי הפטריוטים של המחאה הן עוד הוכחה לשיבוש חמור בשיקול הדעת ובקריאת המציאות שלו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה לא חדש המסית הלאומי שיגרום לחורבן הבית השלישי
    יייייייששששששש 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיקר לא להיכנס לכלא המסית יגרום למלחמת אזרחים שבסופה יגיע חורבן הבית השלישי
    סגור
  • 1.
    מיכל שיר המטורללת נסלח לך כי את טמטום אחד גדול
    סימה 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחורה חסרת השכלה ומטורפת
    סגור