משפט

משה פרץ יתבע מיליונים מאגם בוחבוט? השניים בנקודת פיצוץ

מסתבר שהפרידה לא נגמרת בצורה נעימה, אלא יכולה להגיע עד לבית המשפט, כאשר בימים אלה עורכי הדין של שני הצדדים מנסים להגיע להסכמות כספיות הנוגעות לניתוק הקשר
מערכת ice |  4
משה פרץ (צילום מתוך האינסטגרם)
רק בחודש מאי האחרון, אגם בוחבוט נפרדה רשמית ממשה פרץ שגילה אותה לראשונה בתכנית "בית ספר למוזיקה", אבל כעת מסתבר שהפרידה לא נגמרת בצורה נעימה, אלא יכולה להגיע עד לבית המשפט, כאשר בימים אלה על פי פרסום ראשון במאקו, עורכי הדין של שני הצדדים מנסים להגיע להסכמות כספיות הנוגעות לניתוק הקשר.
כזכור, פרץ לקח את אגם בוחבוט תחת חסותו בעשור האחרון, "גידל" אותה מוזיקלית עד שהפכה לאחת הזמרות המצליחות בישראל כיום, וניהל את הקריירה שלה עם מנהלו האישי אמנון זנדני. אבל אחרי שבמרץ האחרון פרץ לא הגיע להופעה של בוחבוט בהיכל שלמה, עכשיו בלטה היעדרותה הצורמת של בוחבוט מחגיגת יום ההולדת ה-40 של פרץ. כל המי ומי הגיעו למועדון שלוותא בנמל תל־אביב בשישי האחרון, אבל דווקא מי שהייתה כל כך קרובה אליו נותרה בבית.

מי שנכנסה לצד פרץ וזנדני לניהול הקריירה של בוחבוט היא חברת "גאגא" של אורון כלפון ויואב גרוס, ובשנה האחרונה שודרגה הזמרת הצעירה עם להיטי ענק כמו "קופידון", "יהלום", דובשנייה" (עם שחר סאול), "שירי דיכאון", "טרנטולה" (עם סטטיק) והאחרון "לא שומעת". אבל בשני השירים האחרונים שמותיהם של משה פרץ ואמנון זנדני כבר לא חתומים בקרדיטים.
ב-mako פורסם כי פרץ נעזר בעו"ד עידו חיטמן ממשרד יגאל ארנון, ממשרדי עורכי הדין הגדולים בארץ, בעוד את בוחבוט ייצג עו"ד עמית הורוביץ. בשלב זה הצדדים מנסים להגיע להבנות בטרם יפנו לדרך המשטית.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אכזבה
    אלכס 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהרבה אחרים לא הייתי מופתע. משה פרץ באמת איכזב
    סגור
  • 3.
    זחותה אמלה
    דוד רוט 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זוחתה אלה ליפרד ממושה פרץ
    סגור
  • 2.
    הכל בסדר
    יוסי 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משה היקר תנסו להסתדר בלי בתי משפט, תתפשרו על סכום מסויים ואבא שבשמים יוסיף לכם אלף פעמים , אין מלחמות בן בוכבוט לפרץ הכל בסדר
    סגור
  • 1.
    עוכרי דין
    Joejoe 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הן מקושרים ביניהם במניפולציות כדי חהעצים את רווחיהם והגזל...יסכסכו עוד יותר ...זאת העבודה שלהם .
    סגור