משפט

דרמה בהישרדות: המתמודד שמאיים להחרים את הגמר דורש פיצוי ענק

אבירן שמואלי, שמאיים להחרים את גמר "הישרדות" אחרי שנפגע מההפקה, נפגש יחד עם עורכי דינו עם בכירים בהפקת התוכנית, והוא דורש פיצויים  בסך עשרות אלפי שקלים, כאשר הצדדים קרובים להסכמות
מערכת ice | 
הישרדות (צילום יחצ)
הישרדות של רשת 13 מגיעה לשלבי הכרעה, זאת לאחר שכבר שני השבטים התאחדו והגמר כבר באופק - ה-1 באפריל, אבל כנראה שיש לא מעט צרות שההפקה תצטרך להתמודד איתן בשבועות שנותרו, אחרי שנודע כי אחד המתמודדים הבולטים העונה החליט להחרים את הגמר.
מדובר בשורד אבירן שמואל, שהודיע לקברניטי ההפקה כי בכוונתו לא להגיע לגמר התוכנית ולא לתכנית "מהדורת השבט" המשודרת בערוץ, זאת בהתאם לקידום הגמר המתקרב,  זאת משום שעל פי גורם בהפקה, הוא מרגיש פגוע מהתנהלות המשחק בזמן הצילומים ולאחריהם.
היום (רביעי) ב-TMI פרסמו לראשונה כי אחרי שאבירן החליט לשקול את צעדיו המשפטיים ונפגש עם עורכי דינו לבדוק את האפשרויות העומדות בפניו בזירה המשפטית הכוללות תביעה נגד ההפקה ודרישה לפיצויים, הוא ערך יחד עם עורכי דינו פגישה סודית עם בכירים מטעם הפקת "הישרדות" במשרדים של החברה. 
על פי הדיווח, השורד דורש פיצוי כספי בסך עשרות אלפי שקלים ובפגישה הצדדים הגיעו להבנות בסיסיות, אך צפויים להיפגש בשנית לסגור סופי את הפן המשפטי. כמו כן, מסתמן כי אם הצדדים יגיעו להסכמות, אבירן יגיע לגמר הגדול שייערך בתחילת אפריל כאמור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה