משפט

הותר לפרסום: זה סגן ראש העיר שחשוד בהברחת תיירת לארץ

התיירת סיפרה לחוקרים שעקב פנייתו של סגן ראש העיר ראשון לציון מקסים בביצקי, היא הגיעה מתאילנד לישראל לכנס שהיה בכלל סיפור כיסוי וכמו כן הגיעה לביקור קצר בישראל לפגוש את אחת מבנות משפחתה. בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרה בשלושה ימים
מערכת ice |  1
איש נדל"ן מוכר נעצר בחשד להונאה (צילום להמחשה דוברות המשטרה)
לאחר חקירתה של הצעירה מאוקראינה שנעצרה בנתב"ג במהלך סוף השבוע החולף, עולה שהקשר עם סגן ראש העירייה מהמרכז שחשוד לכאורה כי סייע לה להיכנס לישראל שלא כחוק, נוצר ברשת החברתית והוביל לכך שהיא הוזמנה להגיע ל'כנס' לכאורה לפי טענתה. המשטרה התירה לפרסום הבוקר (ראשון) כי מדובר בסגן ראש העיר ראשון לציון, מקסים בביצקי.
עוד עולה מפרטי החקירה, לפי חדשות 12, כי ההגעה שלה ארצה הפכה הלכה למעשה לאחר שהיא הביעה את רצונה לנחות בעקבות העובדה שגם אמה שוהה כאן, גם כן ככל הנראה שלא כדין.

התיירת סיפרה לחוקרים שעקב פנייתו של סגן ראש העיר המדובר, היא הגיעה מתאילנד לישראל לכנס שהיה בכלל סיפור כיסוי וכמו כן הגיעה לביקור קצר בישראל לפגוש את אחת מבנוצ משפחתה. בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרה בשלושה ימים, כאשר החקירה ממשיכה וייתכן שהמשטרה תבקש הארכה נוספת לצורך החקירה.
אותו סגן ראש העירייה מהמרכז נחקר באזהר והוא חשוד במעורבות ב"ניסיון כניסה לארץ שלא כדין" של התיירת. במקביל, לבכיר מיוחס גם חשד לקבלת דבר במרמה. "בתום החקירה, שוחרר נבחר הציבור בתנאים מגבילים", ציינו במשטרה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדינת חלמ
    מור 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא עצורה והוא שוחרר??????????
    סגור