משפט

מחריד: כך הסבא הציל את נכדתו בת ה-5 מאונס

סבא של ילדה בת 5 מארצות הברית הכה באגרופים את ארוסה של בתו, זאת לאחר שגילה כי הוא מתעלל בנכדתו הקטנה, לאחר שתפס את השניים ערומים בחדר השינה
מערכת ice |  2
התעללות בקטינים- אילוסטרציה (צילום vecteezy)
סבא של ילדה בת 5 בלבד מארצות הברית הכה באגרופים את ארוסה של בתו, זאת לאחר שגילה כי הוא מתעלל בה. כך נמסר ממשטרת מידלטאון, פנסילבניה. הסב חלף על פני חדר השינה של נכדתו בשבוע שעבר וראה אותה יושבת על ברכיו של אהרון קונגין בן ה-22.
במסמכי בית המשפט נכתב כי זה היה נראה מוזר בהתחלה לסב אך הוא עזב את זה. כשהבחין שחדר השינה של הילדה נשאר "שקט מדי", הוא חזר לברר מה קורה שם וגילה את קונגין עומד בפינת החדר בין המיטה לעריסה, כשהוא חושף את איבר מינו לילדה בת החמש, שגם היא הורידה את המכנסיים שלה.
לאחר מכן הסב התערב, היכה את ארוסה של בתו לפני שצעק והתקשר למשטרה שהגיעה זמן קצר לאחר מכן ועצרה את קונגין. בתחילה קונגין טען בפני המשטרה כי מכנסיו נפלו בטעות כשהוא נעמד, אך מאוחר יותר הודה כי הוא משך אותם כאשר הרגיש "חרמן" לאחר שהילדה משכה את המכנסיים שלה למטה. הילדה טענה בפני החוקרים כי מקרים כאלה התרחשו כבר חמש פעמים בעבר, אך קונגין הכחיש את הדברים.
 
קונגין הואשם באונס של ילדה, תקיפה מינית, מגע לא חוקי עם קטין, שחיתות וחשיפה מגונה, כך מסרה המשטרה לעיתונות. קונגין הועמד לדין ב-24 באוגוסט ונשלח למרכז הכליאה של מחוז דאופין כשלא הצליח להפקיד ערבות של 150,000 דולר. הדיון המקדמי שלו נקבע ל-7 בספטמבר.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה סבא אלוף! (ל"ת)
    אלמוני 09/2022/07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 1.
    למה לא עונש מוות? זה ארה"ב. לא לרחם.
    מישהי 09/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגיע הזמן גם פה
    סגור