משפט

זוועה בהרצליה: האם רצחה את בנה - ויצאה לקניון עם גרזן

גופה של בן 6 אותרה כשעליה סימני אלימות, בדירת מגורים בהרצליה. כוחות גדולים של משטרת ישראל, שפתחה בחקירת האירוע, כבר פועלים בזירה. התרחיש שנבדק על ידי גורמי אכיפת החוק: האישה דקרה את הילד - ויצאה להסתובב ברחובות העיר 
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ Garrett Millsl)
חשד לרצח בהרצליה: לפני זמן קצר (שלישי) התקבל דיווח במשטרה על גופת ילד כבן 6 עם סימני אלימות בדירה ברחוב הגליל בשכונת גליל ים בעיר הרצליה. משטרת ישראל מעדכנת כי בעקבות האירוע, כוחות גדולים של המשטרה ושיטור עירוני הגיעו לזירה ונפתחה חקירה.
על פי החשד, הילד נרצח על ידי אמו, תושבת העיר בת 33. מוקדם יותר במהלך שעות היום האם נצפתה כשבגדיה מגואלים בדם סמוך לפתח קניון שבעת הכוכבים בעיר. האם אחזה בידה גרזן. עדי ראייה סיפרו כי האישה איימה על המאבטח בכניסה למרכז הקניות, והוא נפצע קל. ההערכות הן שלאחר שהאם נעצרה, סבתו של הילד הגיע לבית המשפחה ומצאה אותו שרוע כשהוא ללא רוח חיים. 
בזירת הרצח אותר גם כלב ללא רוח חיים, שככל הנראה נרצח גם כן בידי האישה. הילד ואמו, שגידלה אותו לבדה, אינם מוכרים לרשויות הרווחה. 
בישראל חלה חובת דיווח על פגיעה בקטינים או בחסרי ישע. משמעות הדבר היא כי אם אתם יודעים על מקרה של אלימות במשפחה בו מעורבים גם ילדים, זו חובתכם לדווח על כך למשטרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה