בעולם

בריטניה: סוכנים איראנים ריגלה על יהודים במדינה במטרה לחסלם

דברי השר הבריטי לביטחון לאומי הגיעו אחרי דיווח דומה ב-"ג'ואיש כרוניקל", העיתון המרכזי של יהדות בריטניה, שבו נאמר כי איראן מיפתה אישים יהודים בבריטניה כמטרות חיסול בתגובה לתקיפה ישראלית אפשרית נגד מתקני הגרעין. 
מערכת ice | 
מתקפת סייבר איראנית (צילום freepik ,shutterstock)
כנופיות פשע מקומיות שנשכרו על ידי איראן מרגלים אחר יהודים וישראלים בבריטניה כחלק מהכנה לפעולת חיסולם בעתיד, כך חשף לאחרונה השר הבריטי לביטחון לאומי טום טוגנדהט בפני חברי פרלמנט. טוגנדהט הוסיף כי המידע אושר על ידי גורמי מודיעים בריטים וכי אבטחה הוצמדה לחלק מהמאוימים.  
דברי השר הגיעו אחרי דיווח דומה ב-"ג'ואיש כרוניקל", העיתון המרכזי של יהדות בריטניה, שבו נאמר כי איראן מיפתה אישים יהודים בבריטניה כמטרות חיסול בתגובה לתקיפה ישראלית אפשרית נגד מתקני הגרעין. 
הסוגיה עלתה גם בריאיון שערך ה"סאנדיי טיימס" עם שגרירת ישראל בבריטניה ציפי חוטובלי. "זה המסר המרכזי שלי בנוגע לאיראן – איראן היא איום על בריטניה לא פחות משהיא איום על ישראל", אמרה חוטובלי בריאיון.
בתשובה לשאלה אם היא מרגישה מאוימת, השיבה חוטובלי: "שגריר ישראלי שילם בחייו במדינה הזאת", בעודה מצביעה על תמונתו של שלמה ארגוב - שנפצע קשה בניסיון התנקשות בו בלונדון. "אנחנו בחזית. בכל פעם שאני מחוץ לישראל אני פחות בטוחה. אני מקבלת את רמת ההגנה הגבוהה ביותר שמקבלים בכירים בבריטניה. כאן אני מטרה", הוסיפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה