רכילות עסקית

ניקול ראידמן חוותה ערב בלהות: "מהעין של כולם, זה הגיוני?"

על אף שהגיעה לכבד את בעלי שאנל שהיו מהתומכים הגדולים של ישראל מתחילת המלחמה, ראידמן חוותה ערב לא נעים במיוחד. היא גילתה כי אין קליטה במקום וכתבה: ״ומעין של כולם. לא הייתה קליטה ומלא סרטונים לא עולים״
מערכת ice |  1
ניקול ראידמן (צילום nicolraidman@)
למרות שאשת העסקים והזמרת ניקול ראידמן, ציינה לאחרונה בפני עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" כי היא מחליטה להבריז מתצוגת האופנה של המותג שאנל בשל המצב הביטחוני המורכב השורר במדינת ישראל, היא החליטה כי היא משנה כיוון וזו החליטה להשתתף בהפקת הענק המדוברת, אלא שלא הכל הלך חלק.
על אף שהגיעה לכבד את בעלי שאנל שהיו מהתומכים הגדולים של ישראל מתחילת המלחמה, ראידמן חוותה ערב לא נעים במיוחד. היא גילתה כי אין קליטה במקום וכתבה: ״ומהעין של כולם. לא הייתה קליטה ומלא סרטונים לא עולים״.
עוד היא כתבה: "וזה שאת כל הסרטונים צילמתי ישירות לסטורי ובגלל שלא הייתה קליטה זה לא שמר ונמחק לי, זה הגיוני? העיקר הכובע נשאר. טיפ, תצלמו לטלפון ואז לסטורי, אחרת שיתוק".
השינוי בהחלטתה של ראידמן בנוגע לנוכחות בהפקת הענק של המותג "שאנל" התרחש לאחר שזו העניקה לעוקביה ברשת החברתית את האפשרות להצביע ולהביע דעתם בנושא. על פי התוצאות, רוב העוקבים של אשת העסקים ציינו כי עליה לכבד את מותג האופנה המוביל ולכן עליה ללכת לאירוע. בעקבות כך, אתמול (שני), שיתפה ניקול ראידמן כי זו הקשיבה לדעתם של העוקבים ושיתפה מספר תמונות וסרטונים מהפקת הענק של מותג שאנל.
בסרטון שפרסמה ברשת החברתית "אינסטגרם", אמרה אשת העסקים ניקול ראידמן: "בוקר טוב אהובים שלי. אני הולכת לתצוגה של שאנל, קיבלתי מיליון הודעות מכם – אני הולכת לייצג את ישראל בכבוד וזהו נפגש שם. אני אעדכן אתכם בכל מה שקשור וכמובן שאני לא שוכחת לקחת איתי דגל ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מקסימה (ל"ת)
    סימה 03/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור