השוק

פרשקובסקי חושפת: כמה דירות מכרה למרות המלחמה

למרות הקיפאון בשוק הנדל"ן ולמרות המלחמה הצליחה חברת הנדל"ן פרשקובסקי לשמור על רמת מכירות סבירה בחודש ינואר; מנתוני החברה עולה כי חלק לא קטן מהפרויקטים שלה שנמצאים בשיווק נמכרים בשיעורים לא רעים בכלל
ניצן כהן |  1
חיים קראדי מנכ"ל פרשקובסקי מניבים (צילום טל משולמי)
חברת הנדל"ן פרשקובסקי נחשבת לאחת החברות הקבלניות הבינוניות היותר מעניינות בישראל. החברה לא מינפה את עצמה לדעת בתקופת השיא של הנדל"ן ולמעשה השיח סביב החברה בשוק הוא שמדובר בחברה שממצבת את עצמה נכון כשיבוא הריבאונד בשוק הנדל"ן.
מנתוני החברה עולה כי למרות הקיפאון בשוק, המלחמה והיעדר ידיים עובדות בענף הרי שהיא מכרה בחודש ינואר 20 דירות בהיקף כספי של 51.1 מיליון שקל. בסך הכל החברה מכרה עד עכשיו כ-60% מהפרויקטים שלה שנמצאים בשיווק וזו רמת מכירות סבירה מאוד בהתחשב בנסיבות.
נכון להיום החברה נמצאת בשיווק של 6 פרויקטים למגורים. הפרויקטים שלה נמצאים בחיפה, הרצליה, תל אביב (בני דן), בן שמן ונווה דורון. בפרויקטים האלה יש לחברה 601 דירות שנמצאות בשיווק ונכון לסוף חודש ינואר 2024 היא מכרה בפרויקטים האלה 360 יחידות בהיקף כספי כולל של 875.5 מיליון שקל וזה נתון לא רע.
נזכיר כי פרשקובסקי נחשבת לאחת מהחברות הקבלניות החביבות על המשקיעים המוסדיים כשמבנה הבעלות בחברה מתחלק בין משפחת פרשקובסקי שמחזיקה בכ-65% מהון המניות, חברת הביטוח כלל שמחזיקה בכ-6.5%, חברת הביטוח מגדל שמחזיקה בכ-5.6% וחברת הביטוח הראל שמחזיקה גם היא בכ-5.6% מהחברה.
פרשקובסקי נסחרת בבורסה לפי שווי חברה של כ-1.7 מיליארד שקל. החברה מחזיקה מאזן בהיקף כספי של כ-5 מיליארד שקל כשההון העצמי שלה מסתכם ב-1.8 מיליארד שקל. התשואה על הונה של החברה עומד נכון לסוף השנה שעברה על כ-10% כשמתחילת השנה עשתה המניה מהללך עליות נמוך יחסית, אבל סביר מאוד לענף הנדל"ן, של כ-2%.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אל תקנו דירה מעל למיליון זה שוד
    מן 02/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אל תקנו דירה מעל מיליון עמדו על המקח אין ן סיבה למחירים כאלה עבור בטון ובלוקים כולם מתאחדים מורידים מחירים
    סגור