השוק

ההייטק הישראלי מתאושש בגדול: קרן ההשקעות גייסה 120 מיליון דולר

קרן ההשקעות הישראלית אירופית קרדומן קפיטל גייסה קרן שנייה בסך 120 מיליון דולר, אותם תשקיע בחברות ישראליות מתחומים שונים כגון: בינה מלאכותית, סייבר, ביג דאטה ותקשורת ומידע
מערכת ice | 
הייטק בישראל (צילום pexels, pixabay, freepik)
קרן ההשקעות הישראלית אירופית קרדומן קפיטל (Cardumen Capital) גייסה קרן שנייה בסך 120 מיליון דולר, אותם תשקיע בחברות ישראליות בשלבי הפרה-סיד עד סיד. כך פורסם היום (חמישי) ב"כלכליסט".
בזכות הגיוס, סך הנכסים המנוהלים על ידי קרן ההשקעות עובדים כעת על 225 מיליון דולר. על פי הדיווח, הקרן השנייה אליה גייסה החברה את הסכום הנ"ל תשקיע בחברות מתחומים שונים ומגוונים, בהם: בינה מלאכותית, סייבר, ביג דאטה ותקשורת ומידע.
כזכור, בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" והרפורמה המשפטית, משקיעים רבים החליטו לא לשים את כספם על חברות ישראליות מתוך חשש אמיתי. בתוך כך, ארגון Startup Nation Central, המחבר בין ארגונים וחברות מהעולם לחדשנות ישראלית, פרסם השבוע את סיכום שנת 2023 בהייטק הישראלי. 
מהדו"ח שנחשף עולה כי במהלך 2023 גייסו חברות סטארטאפ ישראליות סך של 7.9 מיליארד דולר ממשקיעים פרטיים, ובשקלול סבבי גיוס שטרם פורסמו ועל פי מגמות השקעה היסטוריות, היקף הגיוסים הכולל ב-2023 יעמוד על כ-10 מיליארד דולר - היקף גיוסים דומה של שנת 2019.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה