השוק

בנק הפועלים במהלך מיוחד: זה הצעד שנקט בעקבות המלחמה

בנק הפועלים נרתם למען העסקים בדרום: ערך כנס מקצועי לבעלי עסקים קטנים ובינוניים מאזור הדרום והשפלה על רקע הלחימה ואי הוודאות הכלכלית
מערכת ice |  1
בנק הפועלים במהלך מיוחד (צילום shutterstock, Magma Images)
בנק הפועלים ערך כנס "מחזקים את העסקים בדרום" בו השתתפו בעלי עסקים קטנים ובינוניים מאזור הדרום, בו הוצגו כלים מעשיים להתמודדות עם אי הוודאות הכלכלית על מנת לתמוך בעסקים הקטנים  המהווים את מנוע הצמיחה המרכזי במשק הישראלי.
את הכנס פתחו דלית רביב, המשנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על החטיבה הקמעונאית, וירון קיסר, מנהל אזור הדרום בבנק. במרכז הכנס התקיים פאנל מומחים מטעם להב, לשכת ארגוני העצמאים ולשכת היועצים העסקיים וביניהם עו"ד רועי כהן, נשיא להב, עו"ד סיגל אבירם, עו"ד אפרת דויטש, ואיתי רן מנהל תחום עסקים בחטיבה הקמעונאית בבנק.

בפאנל, המומחים הציגו לבעלי העסקים מהדרום את המידע העדכני ביותר באשר למתווה הפיצויים לעסקים, מיסוי, ההקלות הבנקאיות, רגולציה ועוד. הכנס הסתיים בהרצאה מעוררת השראה על סיפור חייו הייחודי של זיו שילון, מפקד פלוגה בחטיבת גבעתי, שנפצע אנושות ממטען ברצועת עזה.  זיו סיפר על האירוע הקשה, המאבקים, הניצחונות והחיים שאחרי.

צילום: אביב גוטליב
כל משתתפי הכנס קיבלו מארז לזכרם של עדן, ירין ואוראל, שנרצחו במסיבת נובה בקיבוץ רעים בשבת ה-7/10. הבנק רכש את המארזים כתרומה להנצחתם ולהמשך פעילות העסק שבנו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משחקים אותה צדיקים..
    חחחחח 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם כל תפסיקו לעכל כספים וחשבונות בנק בזמן מלחמה. עלק עוזרים לעצמאיים. מנהלי בנק הפועלים.. אני מאחל לכם מוות איטי, כואב, ורק אחרי שראיתכם את כל יקירכם מתים בסבל ועינויים. אמן!
    סגור