השוק

יצחק תשובה בעסקה מטורפת, דירה ב-150 מיליון שקל וקניון חדש באילת

איתקה של יצחק תשובה בדרך להשתלט על נכסיה של חברת Eni תמורת 938 מיליון דולר, דירה בסמוך לכותל תימכר בסכום אסטרונומי, ענף הנדל"ן בישראל ממשיך לקרוס, מרכז קניות חדש ופואר ייפתח בקרוב באילת והבשורה של רכבת ישראל לנוסעים. אלה ידיעות השבוע בנדל"ן ב-ice
מערכת ice |  6
יצחק תשובה (צילום פלאש 90, shutterstock)
מחירי הנדל"ן מגיעים לשיא: דירה עם נוף לכותל ב-150 מיליון שקל: שיא חדש בשוק היוקרה: בעקבות המלחמה שוק הנדל"ן המקומי, חטף מכה קשה, אך בהסתכלות על מחירי הדירות נראה שהמצב שב לקדמותו. בין היתר נחשף כי דירה ברובע היהודי בירושלים אשר משקיפה לרחבת הכותל מוצעת למכירה בסכום שיא של 150 מיליון שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
יצחק תשובה בדרך לעסקה ב-938 מיליון דולר: איתקה תשבור את השוק? יצרנית הנפט והגז תשתלט על נכסיה של חברת Eni בעסקה שתתבצע כולה במניות. חברת האנרגיה תעביר את עסקיה בבריטניה תמורת 38.5% מהון המניות, בעוד בעלי המניות הקיימים יחזיקו ב-61.5% הנותרים של החברה. החיבור מייצר לשני הצדדים גם פלטפורמה חזקה ומשמעותית. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
הנדל"ן הישראלי קורס: נזק של מיליארד שקל מדי חודש לענף הבנייה: המשבר בענף הבנייה מחמיר, ועל פי הערכות הענף יפסיד מיליארד שקל מדי חודש, זאת על רקע מלחמת "חרבות ברזל" והסנקציות שמטילה טורקיה על ישראל. לידיעה המלאה לחצו כאן.

ב-49 מיליון שקל: נסגרה עסקת הענק של אבגד בגבעת אולגה: אב-גד החזקות, מכרה  100% מפרויקט היזום "MOSAIC" בעין הים בגבעת אולגה, המשקפים 20 מגרשי משנה המיועדים לבניה בשטח כולל של כ-5 דונם, בתמורה לסך כולל של כ-49 מיליון שקל, בתוספת מע"מ. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מרכז קניות חדש ומפואר באילת: אלו המותגים שפתחו סניפים: בשורה לאילת: מתחם 'שבעת הכוכבים' בעיר יחל לפעול בקרוב. התקבל טופס אכלוס למרכז החדש שהקימה "הכשרת הישוב"; המרכז יחל לפעול ברבעון השלישי של השנה. בין המותגים שיאכלסו את המתחם: Be מבית שופרסל, פוקס, בילבונג, ספידו, Foot Locker, בנק הפועלים, INTIMA, בנק יהב, שופרא, בי פרש, אושי אושי, א.ל.מ ועוד. לידיעה המלאה לחצו כאן.

מהפכה בתחבורה הציבורית: רכבת ישראל בבשורה אדירה לנוסעים: אחד הפרויקטים הגדולים שנבנים בישראל הוא פרויקט "גשר המסילה", אשר יחבר את מישור החוף הדרומי, יישובי השפלה והמרכז אל מודיעין וירושלים. עלותו של הפרויקט היא 4 מיליארד שקל, והוא יכלול בנייה של גשרים באורך כולל של 6 קילומטר. לידיעה המלאה לחצו כאן.

עסקת ענק בישראל: חברת המשלוחים נרכשה תמורת 80 מיליון שקל: קבוצת ETGA, הפועלת בתחומי הלוגיסטיקה והמימון החוץ בנקאי, מרחיבה את פעילותה בתחום הלוגיסטיקה אחרי שרכשה את מלוא המניות (100%) של חברת השילוח ועמילות המכס ISLINE בהשקעה של כ-80 מיליון שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    בקרן העושר הנורווגית
    שמ 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצטברו כ 100 מיליארד דולרים.אזרחי נורווגיה מרגישים בכיסיהם את כובד הדיוידנדים שמגיעים אליהם.בקרן העושר הישראלית עליה הכריז נתניהו לפני מספר שנים יש מן הסתם כמה מאות מיליונים.כנהוג אצלנו אנחנו לא נרגיש כלום,לא משקל יתר של מזומנים בכיסינו,לא ירידת מחירי שירותי המימשל,לא ירידתמחירי מוצרי צריכה ולא שום כלום טוב אחר.מה שכן נשמע ונקרא הן ידיעות על מעשי תשובה,הצלחותיו שנשארות תמיד אצלו וכשלונותיו שתהיינה תמיד שלנו.עם ישראל חי ומשגשג במספר אלפי בתים.אצל שאר הבתים,כמיליון לא יהיה שום שינוי לטובה רק לרעה.עם ישראל חי.
    סגור
  • 5.
    שיצטרף בקרוב לאליעזר פישמן (ל"ת)
    אלי קופטר 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    עסוק בשלו
    מאיר 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאילו הלחמה פסחה עליו עסוק בעיניניו הכל כרגיל.
    סגור
  • 3.
    מושחת
    מורן 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרגיל החברים של ביבי הגנבים עושים להם תספורות ואנח נו נשארים בלי פנסייות ובלי כסף והגנבים החולירות האלה ממשיכים להתעשר זבלות
    סגור
  • 2.
    נוכל נשאר נוכל
    ציקו 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קונה בכסף של המשקיעים , ואחר כך מוריד את המניה לריצפה קונה אחוזים
    סגור
  • 1.
    150 ממש מציאה זול
    דור 11 ירושלים 04/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חלקה ליד הרבי מ גור ב הר הזיתים עולה יותר ואן להשיג
    סגור