השוק

הראל ויזל במהלך ענק, טלטלה בשופרסל וטורקיה מחרימה את ישראל

הראל ויזל מכר חבילת מניות בעשרות מיליוני שקלים, בעלי השליטה בשופרסל מאבדים את תפקיד היו"ר, מקדונלד'ס מרגיעה את הלקוחות בישראל אחרי רכישת הענק, הסייבר הישראלי ממשיך לגייס סכומי עתק, וויז רכשה סטארטאפ ישראלי ב-350 מיליון דולר, דיפםלומט מעלה מחירים וטורקיה עוצרת את הייצאו לישראל. אלו ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice | 
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, Magma Images, פלאש 90)
טלטלה בשופרסל: בעלי השליטה מאבדים את תפקיד היו"ר: יוסי אמיר ייאלץ ככל הנראה לוותר על מקומו כיו"ר החברה, שזו הכותרת הגדולה שעולה מהפשרה בין הצדדים. את מקומו אמור לרשת אחד הדירקטורים החדשים שמונו, כאשר פרופ' יצחק שפירא, שהוא סמנכ"ל בית החולים איכילוב, שמונה לאחרונה לדירקטוריון הוא היו"ר המיועד. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מקדונלד'ס מרגיעה את הלקוחות בישראל: זה מה שיקרה ברשת: במקדונלד'ס הגיבו לראשונה למכירת הזכיינות של אלוניאל בישראל ומסרו: "לאחר 30 שנה, מקדונלד'ס ואלוניאל הגיעו להסכמה משותפת לגבי העסקה. החלטה זו משקפת את רצונם של שני הצדדים. מקדונלד'ס העולמית נשארת מחויבת לשוק הישראלי". לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
בנק לאומי נכנס לעסקת ענק של 6.7 מיליארד שקל: כל הפרטים: בנק לאומי יוביל את קונסורציום המממנים של הקו הכחול של הרכבת הקלה בירושלים; בשלב זה לא נמסר מה חלקו של הבנק במימון של הקו שהקמתו הכוללת עולה 9 מיליארד שקל כשהקונסרציום שיוביל הבנק אמור לגייס 6.7 מיליארד שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הסייבר הישראלי ממשיך להתפוצץ: זו החברה שגייסה 300 מיליון דולר: Cyera (סייארה), חברת סייבר ישראלית מובילה בתחום אבטחת המידע, הכריזה על סבב גיוס C של 300 מיליון לפי שווי של 1.4 מיליארד דולר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הראל ויזל מכר חבילת מניות בעשרות מיליוני שקלים; כל הפרטים על העסקה: איש העסקים הראל ויזל מכר היום בעסקה מחוץ לבורסה חבילת מניות גדולה בפוקס; העסקה יצאה לפועל לאחר שויזל נתן הנחה של 2% על המחיר בבורסה; בנקאי ההשקעות שהוביל את העסקה היה ווליו בייס. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אסף רפפורט בעסקת ענק: וויז רוכשת סטארטאפ ישראלי בסכומי עתק: חברת הסייבר Wiz רוכשת את הסטארטאפ הישראלי Gem Security (ג'ם סקיוריטי), שמציעה יכולות Cloud Detection and Response (CDR) - זיהוי ותגובה בזמן אמת למתקפות בענן, תמורת 350 מיליון דולר. המייסד אסף רפפורט: "בנו פתרון פורץ דרך". לידיעה המלאה לחצו כאן.
מכה לכיס: דיפלומט מעלה מחירים, אלה המוצרים שיתייקרו בקרוב: למרות פרויקט הרשימה השחורה של שר הכלכלה, ורגע אחרי פרסום דו"ח הכנסות חזק של החברה, הצרכנים הישראלים יאלצו לשלם יותר על מוצרי דיפלומט החל מהחודש הבא. לידיעה המלאה לחצו כאן.
משבר ביחסים: טורקיה מחרימה את ישראל ועוצרת את הייצוא: טורקיה מחריפה את צעדיה ביחס לישראל, ברקע הדיווחים על חידוש המו"מ לשחרור החטופים ומודיעה על עצירה של הייצוא מטורקיה לישראל עד להפסקת אש מלאה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה