דיגיטל וטק

חברת פלאפון במהלך שובר שוק: הטכנולוגיה החדשה נחשפת

חברת פלאפון השיקה לראשונה בפלאפונים בישראל את טכנולוגיית ה-eSIM, שהוא למעשה כרטיס SIM וירטואלי
מערכת ice |  1
חברת פלאפון (צילום Magma Images, shutterstock)
חברת פלאפון השיקה לראשונה בפלאפונים בישראל את טכנולוגיית ה-eSIM, שהוא למעשה כרטיס SIM וירטואלי. בשלב הראשוני, הסים הווירטואלי ייתמך עבור חבילות חו"ל בלבד, ורק לאחר מכן יהיה גם בפלאפונים בישראל, כך שלא תצטרכו יותר סים פיזי. כך פורסם היום (רביעי) לראשונה על ידי ינון בן שושן ב"וואלה טכנולוגיה".
המחירים של הסים הווירטואלי: גלישה של 1 ג'יגה בייט בשבוע תעלה לכם 49 שקל, ועבור 2 ג'יגה בייט תשלמו 99 שקל. נוסף על כך, לחבילה של 5 ג'יגה בייט תשלמו 149 שקל, וכזו של 10 ג'יגה בייט תעלה לכם 189 שקל.
כזכור, לאחרונה חברת פלאפון פתחה לראשונה מעבדת תיקון אקספרס שתהיה פתוחה עד שתיים עשרה בלילה ללקוחות שיבקשו לתקן את מכשירם לאחר שעות פעילות המעבדות במרכזי השירות ברחבי הארץ.
מעבדת התיקונים החדשה הוקמה במרכז הלוגיסטי של פלאפון באייר פורט סיטי, ואליה יוכלו להגיע לקוחות שיפנו למוקד התמיכה הטכנית של החברה אחרי השעה 17:00 שירצו לתקן את מכשירם באופן מידי. תיקון המכשיר במעבדה ייקח עד שעתיים והעלות עבור תיקון האקספרס היא בתוספת 89 שקלים לעלות התיקון הרגילה, בדומה לעלות הנהוגה היום לתיקונים מהירים במרכזי השירות ברחבי הארץ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יקר!!
    אילן 05/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההצעה יקרה בטירוף! חבילות esim של חברות בחו"ל במחירים שהם כעשירית מהמחירים שהוזכרו בכתבה... לא מבין למה פלאפון לא קולטים שכל אחד יכול להשוות בלי לקום מהכורסא... רכשתי היום חבילה של vodafoneUK, ב28 פאונד לחודש, 51 מדינות, גלישה בלתי מוגבלת כולל שיחות וסמס... תתקינו אפליקציית
    סגור