דיגיטל וטק

פלאפון במהלך שובר שוק: זה השירות החדש שתוכלו לקבל

מרחיבים את שירותי התיקונים: פלאפון פותחת  מעבדת תיקון אקספרס עד חצות. החברה מציעה שירות תיקונים מהיר למכשירי הסלולר עד חצות, במקביל הודיעה החברה על Pelephone Care – שירות תיקונים מהיר ומוזל ללקוחות כל החברות
מערכת ice |  2
אילן סיגל (צילום רמי זרנגר, ויקיפדיה)
חברת פלאפון פותחת לראשונה מעבדת תיקון אקספרס שתהיה פתוחה עד שתיים עשרה בלילה ללקוחות שיבקשו לתקן את מכשירם לאחר שעות פעילות המעבדות במרכזי השירות ברחבי הארץ.
מעבדת התיקונים החדשה הוקמה במרכז הלוגיסטי של פלאפון באייר פורט סיטי, ואליה יוכלו להגיע לקוחות שיפנו למוקד התמיכה הטכנית של החברה אחרי השעה 17:00 שירצו לתקן את מכשירם באופן מידי. תיקון המכשיר במעבדה ייקח עד שעתיים והעלות עבור תיקון האקספרס היא בתוספת 89 שקלים לעלות התיקון הרגילה, בדומה לעלות הנהוגה היום לתיקונים מהירים במרכזי השירות ברחבי הארץ.

"עם השנים הסמארטפון שלנו הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו ויש לא מעט אנשים שאינם יכולים להסתדר בלעדיו ליותר משעה או שעתיים ולכן אנחנו רואים ביקושים לתיקונים גם בשעות הערב" מסבירה כנרת ראובנוב, סמנכ״לית חטיבת לקוחות פרטים של פלאפון. "אנחנו ממשיכים להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב, המקיף והיעיל ביותר, לצד איכות תיקונים ברמה הגבוהה ביותר ומנסים למצוא את הפתרונות הטובים ביותר כל הזמן".
במקביל הודיעה פלאפון כי החלה להציע שירות תיקונים חדש ומקצועי ללקוחות כל החברות בשם Pelephone Care. השירות החדש כולל בדיקה חינם למכשיר בעת ההצטרפות לשירות, אפשרות לתיקון אקספרס – תיקון מהיר עד שעתיים  ו-3 חודשי אחריות לתיקון.
העלויות של השירות קבועות וידועות מראש, ללא הפתעות: דמי שימוש חודשים של 38.9 שקל. עלות תיקון מסך/פאנל אחורי/ציר – 675 שקל, עלות תיקון אחר (שאינו מסך/פאנל אחורי/ציר) – 299 שקל. השירות ניתן ללא התחייבות, והמצטרפים החדשים מקבלים 40 שקל הנחה לרכישת אביזרים.
על פי נתוני המעבדות של פלאפון, 60%-70% מהתקלות הן שלך מסך תצוגה שבור, 10%-15% מהלקוחות מגיעים עם פנל אחורי שבור ואחוז דומה מגיע עם מכשיר לא נטען. 5%-10% מהלקוחות המגיעים למעבדה מתלוננים על סוללה שנגמרת מהר מדי. חלק מהמכשירים מגיעים לתיקון עם יותר מתקלה אחת.
כ-18% מהפונים למעבדות של פלאפון לא גיבו את הווטסאפ שלהם – חלק לא הפעילו את הגיבוי מעולם וחלק פשוט כיבו את הגיבוי במכוון. הדבר עלול לגרום לאיבוד כל ההודעות במעבר למכשיר חדש. כ-2% שומרים את כל אנשי הקשר שלהם או את חלקם רק על גבי המכשיר ללא גיבוי במייל, מה שעלול להשאיר אותם ללא אנשי קשר במעבר למכשיר חדש.
כ-5% מהלקוחות שמגיעים לתקן את המכשיר, לחצו על הקישורים בהודעות פישינג/ספאם וכתוצאה מכך, המכשיר שלהם נתקע, מאט את פעילותו או שחלק ואפילו כל הנתונים שבמכשיר נמחקים. במידה והלקוח גיבה את הנתונים במייל, לרוב ניתן לשחזר אותם.
עוד נמצא כי כ-20% מהלקוחות, רובם בגילאי 60+, פונים עם תקלות שניתן לסדרן לבד ובצורה די פשוטה כמו: החלשה של השמע, חוסר בקליטה לשיחות יוצאות או נכנסות, היעדר Wi-Fi, אין קליטת אינטרנט ללא Wi-Fi או מסך חשוך. בפלאפון מדגישים כי כל הבעיות הללו נגרמות בגלל שינוי של ההגדרות בטעות והנציג מסדר אותן במקום ללקוח ללא תשלום. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חברה של רמאים וגנבים אל תתקרבו (ל"ת)
    מממ 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מהלך שובר שוק !!
    Bargho 03/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ממש רואה את הלקוחות מניעים את הרכב מהצפון והדרום וסביבת גוש דן ונוסעים לתקן מסך בלילה. אין תחבורה ציבורית נורמאלית במדינה הזו !! פשוט לקחו משמרתטכנאים של אח"צ - ערב שלהם במעבדה מרכזית שגם ככה עובדים מסביב לשעון ואמרו להם מעכשיו תקבלו גם לקוחות באשנב שירות באירפורט סיטי.. ממש בדיחה ??
    סגור