תרבות ופנאי

"שסינוואר ייתפס": אייל גולן ודניאל גרינברג בהדלקת נרות משפחתית

הזוג המתוקשר הדליקו נר ראשון של חנוכה עם המשפחה ופרסמו בסטורי באינסטגרם את הברכות לחיילים והאיחולים להשבת החטופים, וגם לאמה של גרינברג היה איחול מיוחד לסינוואר
מערכת ice | 
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
אייל גולן הפך לאחד המפורסמים הפעילים ביותר להעלאת המורל הלאומי ובקריאה להחזרת החטופים מרצועת עזה. לאחר שתלה בביתו שלט ענק עם תמונות החטופים, ביקר בבסיסי צה"ל ובשטחי הכינוס כדי להעלות את מצב רוחם של החיילים ואף חתם על פצצה המיועדת לנחות ברצועת עזה, כעת הוא הקדיש את הנר הראשון של חנוכה כדי לברך את החיילים ולהתפלל להשבת החטופים שלנו.
גולן פרסם בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו את הדלקת הנרות המשפחתית, כאשר לאחר הברכות המסורתיות הקדיש גולן ברכות לחיילים וייחל להשבת החטופים. "שיחזרו הביתה לשלום בעזרת השם", אמר גולן על החיילים. "שכל החטופים יחזרו הביתה", הוסיף גולן.
ברגע זה אמה של דניאל גרינברג התפרצה והוסיפה "ברכה" מיוחדת למנהיג חמאס יחיא סינוואר. "שסינוואר ייתפס, אמן. היום", אמרה והניפה את ידיה בתפילה שזה אכן יקרה. 
נראה כי השנה הרבה מטקסי הדלקת הנרות יהפכו לטקסי תפילה וייחולים, ברקע המצב הביטחוני בו נמצאת מדינת ישראל וברקע העובדה שמאות אלפי חיילים במילואים מגויסים ונמצאים כרגע בגבולות המדינה, בנוסף לאלו שכבר ברצועת עזה ונלחמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה