תרבות ופנאי

אחרי שגילמה את גולדה: השחקנית הלן מירן שיתפה פוסט של חטופה

שחקנית הקולנוע, הטלוויזיה והתיאטרון הבריטית הלן מירן שיתפה אתמול פוסט בעמוד האינסטגרם שלה עם תמונה של חטופה בת 5 ששמה אמיליה אלוני. התגובות לפוסט טרם פורסמו 
מערכת ice | 
השחקנית הלן מירן (צילום shutterstock)

השחקנית הבריטית הלן מירן, שאת תפקידה האחרונה גילמה כ'גולדה' בסרטו של הבמאי הישראלי גיא נתיב, הביעה את דאגתה למצבה של אחת מהחטופות השוהות בעזה ונתונות בידי ארגון הטרור הרצחני חמאס. מלבד זאת, מירן פרסמה את הפוסט גם בסטורי שלה בו נכתב באנגלית כי אמיליה אלוני בת החמש ואמה דניאל נחטפו על ידי ארגון הטרור חמאס לאחר שאלו פלשו לישראל.


עוד נכתב כי מלבדן, מוחזקים בשבי החמאס מעל 229 חטופים בתנאים לא ידועים מעל שלושה שבועות. הפוסט הציג דאגה רבה לאמיליה ואמה ונכתב כי הן "צריכות להשתחרר בביטחון ביחד עם שאר משפחותיהם". למרות שפרסום תמונת החטופה עלה כבר אתמול בחשבון האינסטגרם שלה, טרם הופיעו תגובות חיוביות או שליליות סביבה.
 


כזכור, הלן מירן היא אחת השחקניות הגדולות של דורה, היא אחת מ-21 השחקנים בעולם שזכו בשלושת הפרסים היוקרתיים ביותר: פרס אוסקר (לקולנוע), פרס אמי (לטלוויזיה) ופרס טוני (לתיאטרון). בגיל 78, עם היסטוריה ארוכה של סרטים מצליחים בהם גילמה מגוון תפקידים, ביניהם דמויות אגדיות כמו מלכת אנגליה וגולדה, רה"מ השביעית של מדינת ישראל.  

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה