תרבות ופנאי

עדן חסון יופיע בחתונה שלכם בחינם: מה עליכם לעשות?

אחד הזמרים בישראל מוציא את הסינגל 'לאהוב אותך כל יום', ולכבוד שחרורו של השיר הוא יצא במהלך מפתיע עם תחרות חדשה שתתנהל והפרס לזוכה - כניסה לחופה בלייב עם השיר של עדן חסון וללא כל תשלום. הוא גם ערך סקר קטן לעוקבים
מערכת ice | 
עדן חסון בהיכל ארנה (צילום מתוך האינסטגרם)
עדן חסון הוא אחד הזמרים המצליחים ביותר שיש כיום במדינת ישראל, וגם המסקרנים ביותר מהם. אבל, אתם עומדים להתחתן ממש בקרוב ואתם חולמים על תכנית אמנותית שתשאיר את האורחים שלכם בהלם? אז אם אתם ממש רוצים שכל האורחים ידברו על החתונה שלכם הרבה זמן ויזכרו אותה לעד, לעדן חסון יש הצעה מאוד מעניינת בשבילכם.
אחד הזמרים בישראל מוציא את הסינגל 'לאהוב אותך כל יום', ולכבוד שחרורו של השיר הוא יצא במהלך מפתיע עם תחרות חדשה שתתנהל והפרס לזוכה - כניסה לחופה בלייב עם השיר של עדן חסון וללא כל תשלום. הוא גם ערך סקר קטן לעוקבים.
רק לאחרונה חסון התארח בתוכנית "אנשים" בקשת 12, ודיבר על הכל -  ההופעה הגדולה במנורה, הקונפליקטים עם עצמו והזוגיות. תחילה, חסון אומר: "את זה אני לא יכול לספר לך, יש דברים שלא מראים", זאת לאחר שהציג מתנה שקיבל. המאיינת אומרת לו: "תקרוץ לי פעם אחת אם זו מתנה מבת הזוג החדשה", וחסון הגיב: "כן", בחיוך.
בהמשך, נשאל חסון: "התפרסם שאתה בזוגיות, אני ספרתי, בתוך משהו כמו שש דקות היו כבר 9,000 לייקים": חסון הגיב: "יש דברים...יש תרחישים שקורים שלא בשליטתי". כשנשאל האם יש לה שם הגיב: "ברור שיש לה שם, אבל אני לא...אני לא מרגיש צורך לחשוף אותה. אפילו יותר מזה, היא לא רוצה. אז מה כאילו אני אהפוך אותה למפורסמת? הבחורה לא רוצה".
חסון המשיך: "אני רוצה להיות בנאדם רגיל. אז כחלק מהרצון שלי להיות בן אדם רגיל, אני רוצה גם זוגיות שקטה. אני לא רוצה שהזוגיות שלי תהיה מתוקשרת. לא בא לי". כשנשאל אם הוא מאוהב, ענה חסון בלי היסוס: "כן. כן, אני אוהב".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה